واریز سود مالی سال ۹۸ به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

  • کد خبر: ۴۲۰۲۸
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
  • ۱
واریز سود مالی سال ۹۸ به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان
صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان سود در بین اعضا تقسیم کرده که به حساب فرهنگیان عضو صندوق منظور شده است

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر آموزش و پرورش با اعلام این که صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی گذشته ۱۱۰۰  میلیارد تومان سود در بین اعضا تقسیم کرده که به حساب فرهنگیان عضو صندوق منظور شده است، گفت: از سود مذکور جمعا مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان به حساب بیش از ۹۷ هزار نفر از اعضای صندوق که از مهر ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸ بازنشسته شده یا تسویه کرده‌اند، واریز شد.

محسن حاجی میرزایی افزود: بازنشستگان مذکور قبلا سهم‌الشرکه خود را دریافت و مبلغ فعلی صرفا سود دوره بیست و پنجم و متعلق به سال مالی ۱۳۹۸ است.

وی با بیان این که فرهنگیان شاغل نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۹۸ را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند، ادامه داد: همچنین بیش از۱۰ میلیارد تومان از سود سال مالی ۱۳۹۸ به حساب فرهنگیان بازنشسته‌ای منظور شده است که به عضویت خود در صندوق ادامه داده‌اند تا از افزایش حداقل هزار میلیارد تومان سود سالانه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

رئیس هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: چشم‌انداز سودآوری این صندوق نشان می‌دهد، همان طور که در چهار سال گذشته سودآوری صندوق از۲۴۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۱۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۸ رسیده است، برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ سودآوری۳۵۰۰ میلیارد تومانی خواهد رسید.

حاجی میرزایی گفت: در همین حال با افتتاح مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به دست رئیس جمهور در مرداد ۱۳۹۹ و بهره‌برداری از سایر طرح‌های پتروشیمی موسسه و بهبود روند سودآوری شرکت‌های تابعه، شاهد افزایش سودآوری سالانه هزار میلیارد تومانی خواهیم بود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزیر آموزش و پرورش در خاتمه تاکید کرد: هرچه میزان مشارکت فرهنگیان تا ۵ درصد از حقوقشان بیشتر باشد، به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری موسسه منتفع خواهند شد، از این رو علاوه بر عضویت حدود ۸۵ درصدی فرهنگیان در صندوق، تاکنون نیمی از اعضا میزان واریزی خود را تا ۵ درصد افزایش داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->