سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز دور جدید مذاکره پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی در ۲۷ مهر

  • کد خبر: ۴۲۲۸۶
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
آغاز دور جدید مذاکره پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی در ۲۷ مهر
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای خارجی در خصوص پرداخت غرامت سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی ٢٧ مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای خارجی در خصوص پرداخت غرامت سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی ٢٧ مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

تورج دهقانی زنگنه، روز چهارشنبه و بعد از بازدید از وضعیت پروازهای فرودگاه مهرآباد و نظارت میدانی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایرنا درباره زمان مذاکرات ایران با اوکراین در خصوص سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این جلسه روز ٢٧ مهرماه و در تهران و با حضور کشورهای مربوطه برگزار می‌شود.

پیش از این معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه از برگزاری دورآتی مذاکرات با طرف اوکراینی درباره سانحه سقوط هواپیمای این کشور در نیمه دوم مهرماه در تهران خبر داده بود. بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی مبنای پرداخت غرامت در این سانحه هوایی اسناد بین‌المللی است.

همچنین رییس سازمان هواپیمایی پیشتر به خبرگزاری ایرنا گفته بود که مذاکره در خصوص مسایل مربوط به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از جمله موضوع پرداخت غرامت در مذاکرات گذشته کلید خورد و قرار است جلسه بعدی در مهر ماه در تهران برگزار شود.

وی گفته بود: آنچه مسلم است اینکه ایران مسوولیت این خطا را پذیرفته، بنابراین در خصوص مذاکره برای پرداخت غرامت کاملا آماده است.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری، پرداخت غرامت مقدماتی دارد که در حوزه‌های فنی و حقوقی به نتیجه خواهد رسید و بر مبنای تفاهمی که صورت خواهد پدیرفت، انجام می‌شود.در حدود اصول بین‌المللی و بدون تبعیض غرامت پرداخت خواهد شد و شامل هر گروهی خواهد بود که در این سانحه صدمه دیده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->