تیم فوتبال ابومسلم ثامن در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با تساوی بدون گل مقابل سیمرغ زاگرس متوقف شد. این بازی عصر امروز در استادیوم ثامن الائمه مشهد برگزار شد و شاگردان محمد آتیترک که هفته گذشته ماندنشان در لیگ قطعی شده بود، با یک امتیاز از زمین خارج شدند.