نخستین محموله از لبنان به عربستان پس از سال‌ها صادر شد

  • کد خبر: ۴۲۳۹۵۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۳۶
نخستین محموله از لبنان به عربستان پس از سال‌ها صادر شد
نخستین محموله صادراتی از بندر بیروت در لبنان به بندر جده در عربستان پس از سال‌ها ممنوعیت ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین محموله صادرات از لبنان به عربستان از بندر بیروت به بندر جده صادر شد.

این اقدام پس از تصمیم عربستان برای رفع ممنوعیت واردات از لبنان صورت گرفت.

عربستان از سال ۲۰۲۱ ممنوعیت واردات از لبنان را اعمال کرده بود.

در همین راستا نواف سلام نخست وزیر لبنان گفت که عربستان پیش از ممنوعیت صادرات بزرگترین بازار صادرات لبنان بود.

وی توضیح داد که از سرگیری صادرات به عربستان به معنای بازگشت امید به هزاران کشاورز و کارخانه‌هایی است که در سخت‌ترین شرایط پایدار ماندند.

نخست وزیر لبنان از محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان بابت رفع ممنوعیت صادرات لبنان تقدیر کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.