اجتماع مردم مشهد در حرم رضوی، برای محکوم‌کردن اهانت به قرآن کریم

  • کد خبر: ۴۲۴۷۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
اجتماع مردم مشهد در حرم رضوی، برای محکوم‌کردن اهانت به قرآن کریم
اجتماع اقشار مختلف مردم انقلابی مشهد با رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی برای محکومیت اهانت وقیحانه به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، امشب ۲۰ شهریورماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در صحن مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیور، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: اجتماع اقشار مختلف مردم انقلابی مشهد با رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی درباره محکومیت اهانت وقیحانه به قرآن کریم و ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) امشب ۲۰ شهریورماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در صحن مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این مراسم یک ساعت ادامه دارد و سخنران پایانی مراسم آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، خواهد بود.

در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

سیاست‌های عمیقاً ضدِاسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری، عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هر چند یک بار به روز می‌شود.

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی»

سردمداران استکبار جهانی هر از چند گاهی با توهین به مقدسات مسلمین احساسات جهان اسلام راجریحه‌دار می‌سازند. این اقدام سخیف نه تنها از محبوبیت پیامبراکرم(ص) و جاذبه اسلام نخواهد کاست بلکه نشانه ضعف، زبونی و درماندگی مستکبران و عوامل آنان است و نفرت پیروان ادیان توحیدی و مسلمانان را از آنان افزایش خواهد داد.

نظر به اهانت نشریه ضدتوحیدی فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) و حمایت سخیف سردمداران فرانسه به بهانه آزادی بیان، بدین وسیله از مردم انقلابی و ولایتمدار مشهدمقدس، علمای اعلام و روحانیت معظم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، فرهنگیان، اصناف، هیئات مذهبی و بسیجیان عزیز دعوت می‌شود با رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی، فردا پنجشنبه ۲۰ شهریورماه هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشا در صحن مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی اجتماع و این اقدام ننگین ضدِانسانی و ضدِتوحیدی را محکوم کنند و در پایان از بیانات حضرت آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، بهره‌مند شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->