به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان روبرتو پیاتزا پس از شکست نزدیک مقابل فرانسه، این بار مقابل آمریکا نیز نتوانستند به پیروزی برسند و در سه ست متوالی بازی را واگذار کردند.
نتیجه این دیدار به شرح زیر است
ایران ۰ - ۳ آمریکا
ست اول: ۲۳ - ۲۵
ست دوم: ۲۰ - ۲۵
ست سوم: ۲۹ - ۳۱
ملیپوشان ایران در ست سوم نمایش بهتری داشتند و تا آستانه پیروزی پیش رفتند، اما در امتیازات پایانی نیز مغلوب آمریکا شدند تا دومین شکست متوالی خود در هفته دوم لیگ ملتها را تجربه کنند.