به گزارش شهرآرانیوز، تیمهای ملی والیبال ایران و ژاپن در سومین بازی هفته دوم لیگ ملتهای والیبال، عصر امروز (۵ تیر ۱۴۰۵) در فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند.
ژاپن در حالی که ۲ ست ابتدایی را پر قدرت آغاز کرد و در ستهای اول و دوم به تریب با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما شاگردان پیاتزا در ست سوم به خود آمده و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی برسند.
ایران بازی خوب خود در ست سوم را در ست چهارم هم ادامه داد و توانست ۲۵ بر ۲۳ ساموراییها را مغلوب کند تا امیدوار به کامبک برابر ژاپن و خلق یک پیروزی برزگ باشد.
اما در ست پنجم شاگردان پیاتزا کم آورده و با شکست ۱۵ بر ۱۲ مغلوب ژاپن شدند تا سریال ناکامیهای ایران برابر ژاپن، قدرت اول آسیا باز هم ادامه داشته باشد.