ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره نقض آتش‌بس از سوی ایران | ترامپ: از اتفاقی که پنجشنبه رخ داد، خوشم نیامد

  • کد خبر: ۴۲۵۴۷۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۲۰
ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره نقض آتش‌بس از سوی ایران | ترامپ: از اتفاقی که پنجشنبه رخ داد، خوشم نیامد
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره ادعای نقض آتش‌بس از سوی ایران در تنگه هرمز بار دیگر با تکرار تهدیدات و لفاظی‌های خود با وجود انعقاد یادداشت تفاهم میان تهران و واشنگتن، گفت: من این را دوست ندارم.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ روز جمعه، پنجم تیر، به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این ادعای خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ایالات متحده به حمله پهپادی روز گذشته ایران به یک کشتی تجاری غیرمتحد در تنگه هرمز پاسخ خواهد داد، گفت: خواهید فهمید.

خبرنگار از ترامپ پرسید که شما گفتید که ایران آتش‌بس را نقض کرده است؛ آیا آنها با عواقبی رو‌به‌رو خواهند شد که رئیس جمهور آمریکا دوباره مدعی شد: خواهید فهمید.

رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد: از اتفاقی که پنجشنبه رخ داد، خوشم نیامد. آنها چهار بار شلیک کردند. ما سه مورد را که یک کشتی هدف قرار داده بودند، سرنگون کردیم.

وی اضافه کرد: یکی از پهپاد‌ها به یک کشتی باری بسیار گران‌قیمت اصابت کرد و هرچند خسارتی به آن وارد شد، اما توانست به مسیر خود ادامه دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: نباید چنین کاری انجام می‌دادند؛ بنابراین خواهید فهمید. منظورم این است که اگر پاسخ بدهم، خواهید فهمید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.