نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استقلال و پرسپولیس با کوهی از مشکلات به‌ مصاف حریفان خود در آسیا می روند

  • کد خبر: ۴۲۵۸۴
  • ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
استقلال و پرسپولیس با کوهی از مشکلات به‌ مصاف حریفان خود در آسیا می روند
رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی در قطر برگزار می‌شود که نمایندگان کشورمان از دوشنبه باید مقابل حریفانشان صف‌آرایی کنند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شهرخودرو مشهد، سپاهان، استقلال و پرسپولیس که در ۲ بازی اولشان توفیق چندانی کسب نکردند، در ادامه راه باید با تمرکز کامل، بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند. سپاهان بهترین عملکرد را در بین نمایندگان ایران داشت و شهرخودرو هم عنوان بدترین را تا اینجای کار به خود اختصاص داده است. اما سرخابی‌های پایتخت با عملکرد مشابه یک‌امتیاز از ۲ بازی، در رده سوم گروه‌هایشان قرار دارند و برای صعود شرایط متقاوتی را پیش‌رو خواهند داشت.


فرش قرمز نماینده امارات پیش پای استقلال!

آبی‌های پایتخت در این گروه وضعیت چندان‌جالبی نداشتند، اما تصمیم عجیب نماینده امارات باعث شد تا راه صعود استقلال از این گروه هموارتر از قبل شود. با اعلام رسمی مسئولان الوحده از کناره‌گیری لیگ قهرمانان آسیا، استقلال برای صعود دارای فرصتی ایده‌آل شده است. با بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات، استقلال با بازیکنانی که نیم‌فصل دوم را شروع کرده بود، آماده ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شد. آبی‌ها که در ۲ بازی اول تنها یک‌امتیاز کسب کرده بودند و بعد از الاهلی عریستان و الوحده امارات در رده سوم جدول گروه اول قرار دارند، بعد از شکست در فینال جام حذفی برابر تراکتور و حاشیه‌های به‌وجود‌آمده، تمرینات خوبی را سپری نکردند و در‌نهایت صبح پنجشنبه بدون علی کریمی و محمد دانشگر به قطر سفر کردند تا در روز‌های ۲۴ و ۲۷ شهریور به‌مصاف الوحده بروند، حالا ۱۰ روز زمان دارند تا با آمادگی مطلوب ۲ بازی آخر خود را برابر الاهلی عربستان و الشرطه عراق برگزار کنند.
 
آبی‌های پایتخت با توجه به نتایج ۲ بازی الاهلی و الشرطه در روز‌های ۳۰ شهریور و ۲ مهر فرصت دارند تا با کسب نتیجه مناسب برابر این ۲ رقیب مجوز صعود از گروه را کسب کنند و با بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های تورنمنت، آماده مرحله حذفی رقابت‌ها با خستگی کمتر باشند. آن‌ها که به‌دلیل برگزارنشدن تمرینات کامل در این روز‌ها تا حدودی از شرایط خوب دور شده بودند، حالا ۱۰ روز فرصت دارند تا با برگزاری جلسات تمرینی با تمامی بازیکنان و رسیدن به مرز آمادگی خود را آماده صعود از گروه کنند و به جمع ۸ تیم برتر غرب آسیا برسند.
 
پیروزی استقلال در اولین بازی‌اش در این مرحله برابر الشرطه عراق در ۳۰ شهریور می‌تواند حکم صعود شاگردان نامجومطلق را امضا کند. یکی از جذابیت‌های احتمالی این مسابقه، حضور دوباره اوساگونا، مهاجم سابق پرسپولیس برابر استقلال است. اوساگونا که خیلی‌ها او را عامل حذف پرسپولیس در جام حذفی می‌دانستند، این‌روز‌ها به الشرطه پیوسته است و این شانس را دارد تا نمایش ضعیفش در جام حذفی را جبران کند. اما در‌صورتی‌که استقلال از گروهش صعود کند، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی این رقابت‌ها باید به‌مصاف یکی از تیم‌های گروه B برود. هم‌اکنون در گروه B‌تیم‌های الهلال و پاختاکور شش‌امتیازی هستند و بخت اصلی صعود از این گروه محسوب می‌شوند.


جنگ رضائیان و پرسپولیس به قطر رسید!

پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر، چند بازیکن خود از‌جمله مهدی ترابی، علی علیپور و اوساگونا را از دست داده است. هرچند سرخ‌پوشان ۵ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند و برخلاف استقلال می‌توانند از این خرید‌های خود در آسیا استفاده کنند؛ اما یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم، از شرایط ناراضی است و در آخرین مصاحبه رسمی‌اش اعلام کرده بعد از لیگ قهرمانان، این تیم را ترک خواهد کرد!

پرسپولیس در گروه C‌مسابقات با تیم‌های التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات هم‌گروه است. این تیم در دیدار اول خود ۲ بر ۰ از الدحیل قطر شکست خورد و در دیدار دوم خود با شارجه امارات به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا کار سختی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد. پرسپولیس در ادامه این مسابقات باید روز سه‌شنبه به‌مصاف التعاون عربستان برود. حریف سعودی سرخ‌ها پنجشنبه‌شب در لیگ عربستان از سقوط فرار کرد و به نظر می‌رسد چندان آمادگی حضور در این بازی‌ها را ندارد. سرخ‌ها در بازی بعدی خود روز جمعه ۲۸شهریور باید بار دیگر با همین تیم مسابقه دهند. شاگردان گل‌محمدی پنجشنبه سوم مهر به دیدار الدحیل قطر خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که یک جنگ تمام‌عیار بین رامین رضائیان با تیم سابقش را رقم خواهد زد.

در این گروه، التعاون با ۶ امتیاز صدرنشین است، الدحیل با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم‌های پرسپولیس و الشارجه هرکدام با یک‌امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. به نظر می‌رسد شاگردان گل‌محمدی برای صعود به مرحله بعد مسابقات راه دشواری داشته باشند و قطعا با جدایی ترابی این تیم نیاز به تقویت بیشتری دارد تا بتواند مقابل تیم‌های قدرتمندی، چون الدحیل ایستادگی کند و به مرحله بعد مسابقات برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->