ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۴ عدد آمپول کرونا یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال!

  • کد خبر: ۴۲۶۱۸
  • ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۴ عدد آمپول کرونا یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال!
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متأسفانه ۶ تن از مصرف‌کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متأسفانه ۶ تن از مصرف‌کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۶ اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به ویروس کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب اقدام به فروش ۴ عدد آمپول تقلبی کرونا با نام تجاری «رمدسیویر» به مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال کردند. به‌دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی موفق شدند ۲ تن از کلاهبرداران را در شهریار شناسایی و در عملیاتی ویژه متهمان را حین فروش ۲ عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به هم‌دستی با ۳ تن دیگر اعتراف کردند، گفت: ۳ متهم دیگر این پرونده نیز با اقدامات تخصصی پلیس روبه‌روی بیمارستانی در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

خانچرلی در ادامه با بیان اینکه متهمان تاکنون ۵۲ عدد از این آمپول‌ها را هر کدام به‌مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته‌اند و مبلغی بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به این بهانه از آنان کلاهبرداری کردند، افزود: تاکنون ۶ تن از مصرف‌کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران که به ویروس کرونا مبتلا بودند، جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: با‌توجه‌‌به شیوع ویروس کرونا در جامعه، متأسفانه بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌ مختلف در فضای مجازی به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون فروش «داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و...» قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، بنابراین ضرورت دارد هم‌وطنان در این زمینه هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خانچرلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگز فریب این‌گونه آگهی‌های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->