نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

استراماچونی نیاید، سعادتمند استعفا می‌دهد؟

  • کد خبر: ۴۲۶۷۴
  • ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
  • ۱
استراماچونی نیاید، سعادتمند استعفا می‌دهد؟
هر روز که می‌گذرد احتمال کناره گیری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال قوت می‌گیرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این وضعیت به دلیل ممانعت با ورود آندره استراماچونی به ایران ایجاد شده و مدیرعامل باشگاه استقلال که تلاش است این مربی را به ایران بازگرداند به دلیل مخالفت‌ها در وضعیتی بغرنج به لحاظ مدیریتی قرار گرفته است.
 
شاید همین موضوع سبب شده تا مدیربرنامه‌های استراماچونی نیز در واکنش به بازگشت استراماچونی به ایران بگوید که از جانب باشگاه استقلال هیچ تحرک جدیدی انجام نشده است. بدون شک اگر مسیر استقلال به سمتی برود که نتواند از استراماچونی استفاده کند، سعادتمند نیز برای ادامه فعالیت در استقلال تجدید نظر خواهد کرد. در همین راستا خلیل زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال حرف‌هایی به زبان آورده که قدری هم مشکوک است.
 
او می‌گوید: «تا این لحظه (منظورش ظهر دیروزاست) هیچ بحثی در مورد استعفای آقای سعادتمند وجود نداشته و خود او هم در واکنش به شایعات برخی رسانه‌های مجازی حاشیه ساز و دروغ پرداز، این ادعا‌ها را چند روز پیش تکذیب کرد.»
 
خلیل زاده درباره بازگشت استراماچونی حرف‌هایی می‌زند که قطعا به مذاق هواداران استقلال خوش نمی‌آید: «طبق گفته مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره، مشکل درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزد دو ساله قرارداد قبلی اوست. ثانیا مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون در خصوص منع بکارگیری مربی و بازیکنان خارجی به دلیل مشکلات تامین ارز و چگونگی انتقال آن به خارج از کشور، باید لغو شود وگرنه تاکنون وزارت ورزش سوالی در مورد بازگشت استراماچونی یا مفاد مذاکرات از ما نپرسیده است.»
 
خلیل زاده درباره اختلاف میان سعادتمند ودیگر اعضای هیات مدیره برسربازگشت استراماچونی نیز این صحبت را به زبان آورده است: «این دروغ بزرگ را هم مدیرعامل تکذیب کرد. متاسفانه برخی رسانه‌های مجازی همه همت خود را برای ایجاد حاشیه به کار گرفته اند که البته ما از مراجع قانونی پیگیری حقوقی می‌کنیم. در مورد بازگشت استراماچونی هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره نه تنها مخالفتی ندارند بلکه به مدیرعامل اختیار تام داده و برای تامین منابع مالی هم آمادگی داریم.»
 
با توجه به صحبت‌هایی که خلیل زاده انجام داده و صراحتا گفته استقلال مشکلی برای تامین منابع مالی بازگشت استراماچونی ندارد، بنابراین نباید حساسیتی درباره نحوه پرداخت به این مربی وجود داشته باشد و آن‌ها که دستی بر آتش تصمیم گیری‌های کلان دارند باید موانع را از مقابل باشگاه استقلال برداشته تا بتوانند مربی محبوب خود را به ایران بازگردانند. شاید اگر سعادتمند هم از سمت خود استعفاء دهد کار برای اداره این باشگاه سخت‌تر شود و وزارت ورزش و جوانان نتواند مدیری را به این کارزار فرا بخواند که توانایی مدیریت اوضاع آشفته را داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
استراماچونی رابازگردانید اگر استرا نیاد سعادتمند کنار باید برود تا استرا نیاید هروز همین بساط است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->