بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یک شوت کار سرخ‌ها را ساخت

  • کد خبر: ۴۲۷۴
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
یک شوت کار سرخ‌ها را ساخت
اولین شکست پرسپولیس در مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ

در حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور شاگردان مصطفی پاشا موفق شدند سرخ‌پوشان پایتخت را در تبریز شکست دهند تا اولین باخت رسمی کالدرون با پرسپولیس رقم بخورد. مصطفی دنیزلی که هفته قبل و در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر با یک تساوی بدون گل متوقف شده بود، در اولین بازی خانگی‌اش موفق شد مقابل تیم اسبقش یک پیروزی دل‌چسب کسب کند. تیم کالدرون که در این بازی بسیار سردرگم و بی‌برنامه به توپ ضربه می‌زد، موقعیت چندانی روی دروازه مظاهری ایجاد نکرد و یکی، دو فرصت نصف‌ونیمه‌ای هم که برای آن‌ها به‌وجود آمد، روی اشتباهات فردی تراکتوری‌ها بود. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از آنکه با یک گل نیمه اول را به حریف واگذار کرد، در نیمه دوم دست به تغییرات هجومی زد که البته به نتیجه نرسید. در آن سوی میدان مصطفی دنیزلی تیمش را بسیار سرحال و آماده روانه میدان کرده بود و اگر مهاجمان تیمش کمی بیشتر دقت می‌کردند، شاید نتیجه بازی با اختلاف 2 یا 3گل به سود آن‌ها به پایان می‌رسید.

 

پایان طلسم شکست‌ناپذیری پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در 8 بازی که برانکو را روی نیمکت خود می‌دید، هرگز از تراکتوری‌ها شکست نخورده بود و حاصل تقابل 2تیم 4پیروزی برای پرسپولیس و 4تساوی بود. تراکتورسازی با این پیروزی چهارامتیازی شد و به دنبال سپاهان و شهرخودرو شش‌امتیازی برای رسیدن به صدر جدول است و پرسپولیس هم با این شکست سه‌امتیازی باقی ماند و باید در هفته‌های بعد این امتیاز از دست رفته را جبران کند.

 

حاج صفی، بهترین بازیکن میدان
شاید بتوان بابت گلی که احسان حاج‌صفی به ثمر رساند، او را بازیکن برتر این دیدار دانست. هافبک تراکتور با هماهنگی بالا در خط میانی تیمش بارها جنگ‌های میانه میدان را از آن خود کرد و توانست روی صحنه گل نیز تجربه بالای خود را به نمایش بگذارد و با سماجت و توپ‌گیری مناسب ضربه نهایی‌اش را دور از دستان بیرانوند به گلی ارزشمند برای تیمش تبدیل کند.

 

کالدرون: 85دقیقه خوب بازی کردیم
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از شکست تیمش برابر تراکتور در نشست خبری گفت:‌ بازی خیلی خوبی انجام دادیم و من از بازی تیمم بسیار راضی بودم. ۵دقیقه آخر بازی تیم من سانترهای بلند انجام داد و من از این کار خوشم نیامد. در فوتبال مدرن باید از کناره‌ها نفوذ کرد. ۱۱بازیکن تراکتور در زمین‌ خودشان بودند. ما خیلی خوب بازی کردیم. مطمئنا این بهترین راه بود و وقتی فشار روی تیم ما بود، باید در عمق بازی می‌کردیم تا به نتیجه برسیم. ما ۸۵دقیقه خوب بازی کردیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. کالدرون درباره بازی ضعیف تیمش هم گفت: من با این حرف موافق نیستم؛ چون خیلی خوب بازی کردیم. تراکتور تیمش را برای قهرمانی آماده می‌کند. بودجه ما نسبت به استقلال و تراکتور کمتر است. شاید به دلیل همین است که طراوت نداریم اما همچنان مدعی قهرمانی هستیم. ما در نیمه دوم خیلی هجومی بازی کردیم و تراکتور هم به دفاع رفت. تراکتور دفاع می‌کرد و روی ضدحمله برنامه‌ریزی کرده بود. آن‌ها تا توانستند وقت تلف کردند.

 

دنیزلی: شاید حق با کالدرون باشد
سرمربی تیم تراکتور بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ۳ امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود. بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس تیمی است که چند سال پیاپی قهرمان شده است. این بازی برای هر دو تیم مشکل بود. در تیمم مصدوم‌هایی داشتیم. برای این بازی آخرین مسابقه پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. این مسابقه می‌توانست با تساوی به پایان برسد. ما همچنان یک مسیر طولانی خواهیم داشت. دنیزلی درباره اشتباهات فردی بازیکنان باتجربه تیمش هم گفت: در فوتبال اشتباهات فردی همیشه وجود دارد. تعویض‌های ما بر اساس تاکتیکمان بود. بازیکنان ما اشتباهاتشان را جبران کردند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از هفته پنجم فوتبال دلخواهمان را به نمایش می‌گذاریم. او درباره صحبت کالدرون که گفته بود تفاوت تراکتور و پرسپولیس در صحنه گل بود، گفت: هر کس می‌تواند دید متفاوتی داشته باشد. شاید حق با او باشد و هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. نتیجه عادلانه این بازی برد تراکتور بود. از یاد نبریم که پرسپولیس یکی‌ از تیم‌های قدر لیگ و قهرمان ۳ فصل پیش است. این برد برای ما خیلی ارزشمند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->