نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

فیفا «قدوس» را نقره‌داغ کرد

  • کد خبر: ۴۲۷۹
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
فیفا «قدوس» را نقره‌داغ کرد
محرومیت ۴ ماهه ستاره تیم ملی + ۴ میلیون یورو جریمه!

باشگاه «اوئسکا»ی اسپانیا سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم آمیان، را با محرومیت و جریمه‌ای سنگین مواجه کرد. به گزارش فرانس فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سرانجام رأی خود را درمورد شکایت باشگاه اوئسکای اسپانیا از سامان قدوس و اوسترشوندز سوئد اعلام کرد و بازیکن ایرانی و باشگاه سابقش را نقره‌داغ کرد. مطابق این رأی، سامان قدوس، هافبک‌مهاجم بیست‌وپنج‌ساله و ایرانی باشگاه آمیان فرانسه، به‌مدت 4 ماه (تا ژانویه2020) از حضور در میادین فوتبال محروم شد. باشگاه اوسترشوندز سوئد نیز به‌همین‌دلیل با محرومیت از جذب بازیکن در 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو مواجه شده است. همچنین قدوس و اوسترشوندز به پرداخت 4میلیون یورو جریمه در حق اوئسکا محکوم شده‌اند. قدوس در تابستان گذشته به‌همراه نمایندگان خود برای عقد قرارداد با اوئسکا، تیم تازه‌صعود‌کرده به لالیگا، روانه اسپانیا شده بودند، اما باشگاه اوسترشوندز که هم‌زمان با رن، دیگرمشتری قدوس، در حال مذاکره بود، مانع از انتقال قدوس به اوئسکا شد. در چرخشی کامل، نظر اوسترشوندز درباره رن نیز عوض شد و در روز 23آگوست2018، قدوس با عقد قراردادی پنج‌ساله به ارزش حدود 3.8میلیون یورو به آمیان، دیگرتیم فرانسوی پیوست. اوئسکا در همان زمان با فیفا ارتباط برقرار کرده و این موضوع را از طریق قانونی دنبال کرد. دلایل محکم اوئسکا، توافق نوشته‌شده میان باشگاه اسپانیایی و اوسترشوندز و همچنین قراردادی بود که قدوس با اوئسکا به امضا رسانده بود. قدوس اکنون فرصت آن را دارد تا در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) نسبت به این رأی فرجام‌ خواهی کند.


واکنش‌های اوسترشوندز، آمیان و اوئسکا به محرومیت قدوس
باشگاه‌های اوسترشوندز سوئد، آمیان فرانسه و اوئسکا اسپانیا به محرومیت و جریمه چهارمیلیون‌یورویی سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی، ازسوی کمیته انضباطی فیفا، واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. به گزارش روزنامه Aftonbladet سوئد، نیکلاس لیدسرون، رئیس سرویس رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندز سوئد گفت: ما از تصمیم فیفا درباره سامان قدوس و باشگاه اوسترشوندز بسیار متعجب هستیم. معتقدیم که این رأی ناعادلانه است و می‌خواهیم فرایند اعتراض را آغاز کنیم. اطمینان داریم که این کار را به‌خوبی انجام می‌دهیم تا رأی فیفا را در دادگاه CAS بازگردانیم. در چنین‌شرایطی نمی‌توانیم تحلیل بیشتری درباره این رأی فیفا ارائه دهیم. برنارد یوآنین، رئیس باشگاه آمیان، نیز در واکنش به محرومیت چهارماهه و جریمه چهارمیلیون‌یورویی سامان قدوس ازسوی فیفا به‌خاطر شکایت باشگاه اوئسکای اسپانیا به سایت le11amienois فرانسه گفت: از این رأی فیفا شوک‌زده هستم. ما منتظر پیام رسمی فیفا مبنی بر محرومیت احتمالی سامان قدوس هستیم. اگر هم این خبر تأیید شده باشد، وکلای باشگاه آمیان رأی فیفا را دریافت می‌کنند. باشگاه اوئسکای اسپانیا برخلاف همتای فرانسوی ضمن ابرازرضایت از رأی فیفا اعلام کرد: ما از صدور این رأی فیفا خرسندیم. این اتفاق یک پیروزی آرام برای باشگاه اوئسکا در دادگاه فیفا بود. باشگاه‌ اوسترشوندز سوئد که با رأی فیفا از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده است، علاوه بر سامان قدوس تا 3 هفته آینده فرصت اعتراض به رأی صادره ازسوی فیفا را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این فرجام‌خواهی شامل دوره محرومیت چهارماهه سامان قدس نیز خواهد شد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->