کسری ۱۴۰ میلیارد مترمکعبی آبخوان‌های کشور (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نحوه محاسبه همسان‌سازی حقوق وراث بازنشستگان کشوری برخورد خودروی سواری با اسب در گناباد یک کشته داشت ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس
سرخط خبرها

تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی

  • کد خبر: ۴۲۸۲۲
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی
مهلت ثبت نام در پذیرش دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و پذیرش در دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دوم و تا ۲۷ شهریور تمدید شد.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشورو به دنبال اطلاعیه ۱۱ شهریور ۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹ و همچنین اطلاعیه ۱۸ شهریور ۹۹ مبنی بر اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما فرصت ثبت نام تمدید شده است.

بر این اساس به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۳ شهریور ۹۹ برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند. تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۲۷ شهریور ۹۹ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند. بر این اساس مهلت ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۹ تمدید شده است.

به دنبال اطلاعیه ۱۰ شهریور ۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹ و اطلاعیه ۱۸ شهریور ۹۹ مبنی بر اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما فرصت ثبت نام تمدید شده است. به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۳ شهریور ۹۹ برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۲۷ شهریور ۹۹ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->