طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد
سرخط خبرها

دالتون‌های شرور مشهدی، خلع سلاح شدند

  • کد خبر: ۴۲۹۸
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
دالتون‌های شرور مشهدی، خلع سلاح شدند
در پی یک اقدام اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) باند چهار نفره‌ای که به واسطه شرارت‌های متعدد مسلحانه در حوالی کشتارگاه صنعتی مشهد در منطقه وحشت ایجاد کرده بودند، متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از مشهد فوری، در پی یک اقدام پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه خراسان رضوی، باند چهار نفره ای که به واسطه شرارت های متعدد مسلحانه در حوالی کشتارگاه صنعتی مشهد در منطقه وحشت ایجاد کرده بودند، متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

گزارش های متعددی از داخل مجتمع صنعتی گوشت مشهد، بازار دام و... مبنی بر شرارت های چند برادر و نوچه هایشان به سازمان اطلاعات سپاه خراسان رضوی رسید.

بررسی های اولیه تیم های کارشناسی روی مستندات ارائه شده همان دقایق اول مشخص کرد که سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان با یک باند مخوف و پیچیده رو به رو هستند.

دراولین گام نمایان شد اعضای باند در حوزه خرید و فروش دام فعالیت دارند و به همین واسطه راه پای آنها به کشتارگاه صنعتی مشهد باز شده است.

از همین رو تعدادی از نیروهای زبده سپاه برای بررسی تحرکات و جمع آوری ادله تکمیلی به مناطق مذکور عظیمت و به صورت پوششی اقدامات اعضای باند شرارت های مسلحانه را تحت کنترل خود گرفتند.

در حالی که در مرحله اول دو برادر شرور تحت کنترل چتر اطلاعاتی نیروهای سپاه استان قرارگرفته بودند، اطلاعات تکمیلی و تحرکات آنها مشخص کرد که اعضای باند شرارت بارها و بارها با حضور در کشتارگاه و تهدید برخی کارکنان حین انجام وظیفه باعث شده اند تا آنها نتوانند به ماموریت حساس خود بپردازند و این اقدام افراد شرور که در محل رعب و وحشت به پا کرده بود، باعث خلل در فعالیت خط کشتار دام هم شده بود.

از طرفی اقدامات رعب آفرین اعضای باند مخوف شرارت به همین جا ختم نمی شد و آنها در بیرون از کشتارگاه و در بازار دام هم دست به جرایم متعددی زده بودند. در یکی از موارد اعضای باند با تهدید برخی دامداران، دام های آنها را به زور گرفته و دیگر هیچ وجهی را به آنها پرداخت نکردند. این سلسه اقدامات مجرمانه باعث شده بود تا شکات پرونده از ترس آسیب دیدن جرات شکایت در دستگاه قضایی را هم نداشته باشند.

تجمیع مستندات جمع آوری شده و تصویر برداری از تحرکات اعضای باند اشاره این نکته داشت که یکی اعضای باند«دالتون های شرور» که در یکی از نزاع های مسلحانه حضور داشته و به شدت از سوی یکی از اوباش دیگر شهر مجروح شده بود، به قصد انتقام در تدارک اقدام مسلحانه ای است.

در حالی که هر لحظه احتمال درگیری مسلحانه در حاشیه شهر مشهد متصور بود، بسرعت تیم های عملیاتی ماجرا را به قاضی دشتی فدکی جانشین دادسرای انقلاب مشهد اطلاع داده و در پی آن دستور آغاز عملیات دستگیری اعضای باند مخوف شرارت صادر شد.

از همین رو سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان محل اختفای دو برادر شرور را در مرحله اول محاصره و در پی یک عملیات برق آسا وارد آپارتمان آنها که در منطقه اقدسیه قرار داشت شده و هر دو نفر را به صورت ضربتی دستگیر کردند.

نیروهای سپاه خراسان رضوی که می دانستند دو برادر در برخی اقدامات مجرمانه با خود سلاح گرم حمل می کرده اند، بازرسی های دقیق خود را اتاق به اتاق آغاز کردند و در پی آن پنج قبضه سلاح گرم شامل: یک کلاش،دو کلت کمری از نوعی تی تی و شاه کش،یک قبضه سلاح شکاری و یک وینچستر به همراه یازده تیر کلاش، شش تیر کلت،نه گلوله شکاری و یک دستگاه شوکر از محل کشف و توقیف کردند.

این ادوات درحالی کشف شد که از یک اتاق هم تعدادی سلاح سرد نیز خارج و ضبط گردید.

با دستگیری دو برادر مشخص شد دو عضودیگر این باند که در شرارت های متعددی آنها را همراهی کرده بودند، در حال آماده شدن برای حضور در نزاع مسلحانه هستند. به سرعت محل اختفای آن دو نفر هم محاصره و حلقه های فولادی اجرای عدالت طی دو عملیات پیچیده و نفسگیر دور دستان مخلان امنیت عمومی گره خورد.

متهمان به سرعت مورد بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد که یکی از آنها در دو فقره نزاع مسلحانه منجر به قتل شرکت داشته و در حال حاضر هم تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

تحقیقات فنی نیروی های سازمان اطلاعات سپاه روی یکی از شاخه های اطلاعاتی این ماجرا این نتیجه را در پی داشت که اعضای باند به کرات در مناطقی مانند محمد آباد و شهرک طرق به نزاع دسته جمعی مبادرت کرده اند.

اعضای این باند پس از دستگیری به دادسرای انقلاب مشهد منتقل و ازسوی اقدامات فنی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری دیگر همدستان و کشف دیگر جرایم احتمالی و ضد امنیت عمومی متهمان ادامه دارد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->