رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت الله علم الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست| میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود
سرخط خبرها

واکنش ظریف به ادعای ضدایرانی رسانه آمریکایی: زمان بیدار شدن است

  • کد خبر: ۴۳۲۳۵
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
واکنش ظریف به ادعای ضدایرانی رسانه آمریکایی: زمان بیدار شدن است
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران با رد فضاسازی و ادعا‌های رسانه‌ای غرب درباره ترور سفیر آمریکا گفت: زمان بیدار شدن است.
به گزارش شهرآرانیوز، ظریف سه‌شنبه شب در توئیتی نوشت: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند.

وی افزود: هم اکنون وی تلاش می‌کند تا از طریق ارائه هشدار دروغین جدیدی، ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب بدهد.

ظریف با اشاره به ادعای یک رسانه غربی درباره ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی نوشت: منبع پولیتیکو: مقامات آمریکایی. منبع ترامپ: گزارش جراید.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد: زمان بیدار شدن است.

تارنمای آمریکایی پولیتیکو به نقل از آنچه گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا و مقامات نزدیک به دولت آمریکا خوانده، مدعی شده که ایران همچنان در تلاش برای گرفتن انتقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی است.

این رسانه آمریکایی به نقل از منابع ناشناس مدعی شده که تهران با هدف گرفتن انتقام ترور سردار سلیمانی قصد ترور لانامارکس سفیرآمریکا در آفریقای جنوبی را داشته است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->