سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان
سرخط خبرها

ثبت‌نام از دانش‌آموزان مهاجر دارای مدارک اقامتی تا ۲۷شهریور ادامه دارد

  • کد خبر: ۴۳۳۰۶
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
ثبت‌نام از دانش‌آموزان مهاجر دارای مدارک اقامتی تا ۲۷شهریور ادامه دارد
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به اهتمام موجود مبنی بر اینکه هیچ یک از این افراد از تحصیل محروم نگردند، گفت: تاکنون دو نوبت طرح دانش آموزی نیز تمدید شده است که همچنان مراجعه برخی از افراد باقیمانده ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی محمودی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی اعلام کرد: ثبت نام از دانش آموزان پناهنده مهاجر و اتباع خارجی دارای مدرک معتبر انجام شده و این افراد در مدارس آموزش و پرورش سطح کشور ثبت نام کرده اند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر آن وزارت کشور تمامی تلاش خود را جهت ثبت نام از دانش آموزانی که در سنوات گذشته بر اساس دستور مقام معظم رهبری در مدارس ثبت نام شدند،   معمول داشته و نسبت به تمدید برگ حمایت تحصیلی تمامی افرادی که دارای کارنامه تحصیلی بوده اند، اقدام کرده است، همچنین درخصوص ثبت نام قطعی فرزندان کلاس اولی‌های خانواده‌های دانش آموزان مذکور نیز، هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
 
محمودی تصریح کرد: برای اینکه هیچ یک از این افراد از تحصیل محروم نگردند، تاکنون دو نوبت طرح دانش آموزی نیز تمدید شده است که همچنان مراجعه برخی از افراد باقیمانده ادامه دارد.
 
وی درهمین راستا خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ۲۷ شهریورماه به دفاتر خدمات اتباع خارجی در استان‌ها مراجعه و ثبت نام نمایند.
 
محمودی خاطرنشان کرد: البته تا زمانیکه آموزش و پرورش آمادگی داشته باشد ودر صورت ضرورت،   این فرآیند برای اتباع دارای مدارک معتبر ادامه خواهد یافت و جای هیچگونه نگرانی برای خانواده‌ها و دانش آموزان وجود ندارد.
 
مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی وزارت کشور همچنین اشاره کرد: در سال جاری به جهت ضرورت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌هایی که در تردد خصوصا در رابطه با تردد‌های بین کشوری بوجود آمده است، مقرر گردید تا ازهرگونه ارائه خدمات به متردین مرزی و افراد غیرمجاز جلوگیری شود؛ به همین دلیل در راستای جلوگیری از جابجایی این افراد، هیچ ثبت نامی از افراد جدید غیر مجاز در کشور، انجام نمی‌شود.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->