کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پرسپولیس در سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی خود، امشب به‌مصاف الدحیل می‌رود

  • کد خبر: ۴۳۸۶۶
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
پرسپولیس در سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی خود، امشب به‌مصاف الدحیل می‌رود
گروه ‌C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بدون‌شک جذاب‌ترین و پیچیده‌ترین گروه غرب آسیا محسوب می‌شود؛ جایی‌که پرسپولیس ایران با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها نیاز مبرم به ۳ امتیاز بازی امشب مقابل الدحیل دارد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از ۲ برد اقتصادی با نتیجه ۱ بر ۰ برابر التعاون، موفق شدند از قعر جدول این گروه کنده شوند و به صدر برسند. حریف امروز سرخ‌ها الدحیلی است که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۰ از سد پرسپولیس گذشته بود. این تیم حالا با ۶ امتیاز روی سکوی سوم این گروه حضور دارد و برای سروسامان‌دادن به وضعیتش باید از این میدان با دست پر برگردد. الدحیل در بازی قبلی با نتیجه عجیب ۴‌بر‌۲ مقابل الشارجه امارات متوقف شد.
 
گل‌محمدی برای این بازی می‌تواند روی توانایی‌های رسن، سرلک و کامیابی‌نیا در خط میانی حساب کند؛ جایی‌که در ۲ بازی قبلی نقطه قوت پرسپولیس محسوب شده و مثلث این ۳ بازیکن در ۲ بازی قبلی کار را برای سرخ‌پوشان درآورده است. در خط حمله هم عیسی آل‌کثیر هنوز تشنه گل زنی برای تیم جدیدش است و انگیزه زیادی دارد تا دروازه الدحیل را باز کند. در تیم الدحیل، اما همه نگاه‌ها روی رامین رضائیان معطوف شده است.
 
ستاره سابق پرسپولیس که با نظر برانکو این تیم را ترک کرد، این فصل راهی تیم پرستاره الدحیل شده و امیدوار است تا در کنار معزعلی بتواند نمایش درخشانی را برای شاهزادگان قطری به نمایش بگذارد. تنها‌غایب سرشناس قطری‌ها در این بازی مهدی بن‌عطیه، ستاره مراکشی خط دفاعی این تیم است. مدافع سابق بایرن‌مونیخ و یوونتوس به‌دلیل اخراج در بازی قبلی جدال حساس امشب را از دست داده است.


دستور شوت‌زنی یحیی به هافبک‌ها

پاشنه آشیل دروازه‌بان سنگالی تیم الدحیل، شوت از راه دور است. نگاهی به ۴ گلی که الشارجه مقابل الدحیل به ثمر رساند، نشان می‌دهد که دروازه‌بان‌۲.۰۳ متری الدحیل که شماره ۱۶ این تیم را به تن می‌کند، روی ۳ گل الشارجه، مقصر اصلی بود. یحیی گل‌محمدی با توجه به داده‌های فنی آنالیزورهایش، به‌ویژه حمید مطهری که یکی از بهترین و به‌روزترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود، در تمرینات پیش از بازی با الدحیل بخش‌های ویژه‌ای را برای شوت‌زنی و ضربه به چهارچوب دروازه حریف پرقدرت قطری خود، تدارک دیده است.
 
جالب اینکه پرسپولیس هم بازیکن شو‌ت‌زن کم ندارد. تجربه نشان داده نفراتی مثل میلاد سرلک، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، کنعانی زادگان و سعید آقایی بازیکنانی هستند که توانایی زیادی در شوت‌زنی دارند و اگر از‌سوی کادر فنی برای ضربه به توپ، آزادی عمل داشته باشند، می‌توانند دروازه الدحیل را تهدید کنند.


گل‌محمدی: تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی صعود می‌کند

یحیی گل‌محمدی ظهر دیروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل الدحیل گفت: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و این پنجمین بازی گروهمان است. الدحیل تیمی است که مدعی صعود از گروه و مدعی قهرمانی این رقابت‌هاست. بازیکنان خیلی خوبی دارد و شرایط تیمی خوبی دارند و بازی‌کردن جلوی چنین‌تیمی سخت است. او ادامه داد: باتوجه به نتایجی که در ۲ بازی قبل گرفتیم، با امیدواری و با انگیزه بیشتر مقابل حریف قرار می‌گیریم. هر بازی که جلوتر می‌رویم، حساسیتش بیشتر می‌شود و در گروه ما هم که همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و شانس صعود دارند و این به جذابیت گروه اضافه می‌کند و تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی از این گروه صعود کند.
 
امیدوارم که مثل ۲ بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم. گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنان باتوجه به فشردگی مسابقات شاید بازیکنان تیم مشکلات بدنی پیدا کنند، گفت:، اما سعی کردیم که در این یکی دو روز در بحث ریکاوری وقت بگذاریم و امیدوارم بازیکنان مثل ۲ بازی قبل در وضعیت خوبی قرار داشته باشند. بازیکنان بزرگی داریم و روح جنگندگی و مبارزه‌طلبی داریم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.


آخرین امید سپاهان برای بقا در آسیا

تیم سپاهان با محرم نویدکیا نتوانست نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیرد و ۲ شکست متوالی حاصل سرمربیگری نویدکیا درآسیا بود؛ مربی‌ای که می‌گفتند از ژن سپاهان است، اما واقعیت آن است که دنیای بازیکنی با دنیای مربیگری تفاوت‌های زیادی دارد. سپاهان حالا بخت اندکی برای صعود دارد، ولی در دنیای فوتبال هیچ‌چیز غیرقابل پیش‌بینی نیست.
 
العین تیم قعرنشین گروه است که با روز‌های خوبش کیلومتر‌ها فاصله دارد. سپاهان اگر بتواند العین را شکست بدهد، می‌تواند به صعود امیدوار بماند و البته به کمی شانس هم نیاز دارد تا نتایج مدنظرش در دیگر‌دیدار‌های گروه رقم بخورد. سپاهان به‌دنبال اولین برد آسیایی خود با محرم نویدکیاست تا هوادارانش را خوش‌حال کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->