جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

چرا بهزیستی برنامه‌ای برای دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم ندارد؟

  • کد خبر: ۴۳۹۰
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
چرا بهزیستی برنامه‌ای برای دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم ندارد؟
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان ترافیک
758...0935 شهرداری مسیر جداگانه ای برای موتورسواران در خیابان ایجاد کند تا آن ها با ویراژ در پیاده روها و خیابان ها سبب تصادف نشوند! بارها، به ویژه شب ها دیده ام از لابه لای خودروها چراغ قرمز را رد می کنند. این واقعا خطرناک است.
شهروند- بولوار شهید قانع، حدفاصل میدان تربیت تا آموزگار، محدوده زندان به خیابانی کم عرض تبدیل می شود. دلیلش آن است که یک لاین بولوار به پارکینگ کارکنان زندان تبدیل شده است! نتیجه این وضعیت آزار ساکنان و کسانی است که از این قسمت عبور می کنند!


بهزیستی
605...0915 بچه هایی که اوتیسم دارند و در مدارس عادی درس می خوانند، اگر خودشان شرایط ادامه تحصیل در رشته های نظری، کارودانش، فنی و حرفه ای و... را به صورت عادی داشته باشند که هیچ، درغیراین صورت آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی هیچ برنامه ای برای نیمه دوم دبیرستان این بچه ها ندارند! چرا مسئولان متوجه نیستند که بچه های مبتلا به اوتیسمِ مدارس عادی به دلیل بهره هوشی بالا امکان حضور در کنار بچه های بهزیستی واستثنایی را ندارند و از ادامه تحصیل باز می مانند.


اداره برق
585...0915 از اداره برق خواهشمندم تیرهای برقی که یک ماه پیش برای روشنایی در لادن 34 نصب کرده اند، زودتر به بهره برداری برسد این محدوده شب ها در تاریکی مطلق به سرمی برد و هیچ گونه امنیتی ندارد.


اتوبوس رانی
822...0910 مدیرعامل محترم سازمان اتوبوس رانی ما اتوبوس ران ها از شما مدیر محترم تقاضا می کنیم نظافت اتوبوس ها در شیفت روز انجام شود.


شهرداری

758...0935 آقای شهردار در بولوار هاشمیه نیمکت بیشتری نصب کنید. خوب است مثل بولوار خیام نیمکت های سنگی نصب شود.


بنیاد شهید
722...0935 همسرم جانباز 20 درصد است و 20 سال است هرجا می رویم 5 درصد جانبازی اش را اضافه نمی کنند. 7 سال است همسرم در خانه افتاده است و خودم در هتل کار می کنم. همه بدنم آرتروز گرفته است. هیچ کس به داد من نرسیده است. یک پسر محصل هم دارم. شما را به امام رضا(ع) صدای مرا به گوش مسئولان برسانید.


شهرستان
605...0915 از اهالی منزل آباد شنیده ام که عده ای از قدیمی های این روستا مستقیم از شاه لوله آب گرفته اند و اصلا کنتور ندارند. چرا باید این افراد باغ هایشان سرسبز و سیراب باشد ولی ما حتی برای آشامیدن آب نداشته باشیم؟ اگر منزل آباد روستاست، چرا آب آنجا زیر نظر آب و فاضلاب روستایی نیست، اگرخودگردان است، چرا کسی از دهیاری از آن ها پاسخ نمی خواهد؟ مگر ما جزو مردم این دیار نیستیم؟ تاکی این وضعیت بی آبی را تحمل کنیم؟


راه و شهرسازی
405...0915 عرض ادب و احترام محضر زحمت کشان در اداره کل راه و شهرسازی استان، از شما عزیزان تمنا می کنم حتما جاده بین المللی سرخس معروف به جاده ابریشم را دو طرفه کنید تا جان مردم این منطقه در معرض خطر قرار نگیرد. چند روز پیش 2 برادر از جوانان روستای «شورک صبوری» به دلیل برخورد با یک پیکان وانت به کام مرگ فرو رفتند. چه کسی پاسخ گوست؟


راهنمایی و رانندگی
597...0915 ترافیک شدید در جاده مشهد-چناران که تا حوالی گلمکان ادامه دارد، جمعه ها و دیگر روزهای تعطیل بیداد می کند. چه خوب است که جمعه ها وتعطیلات عوارض کنارگذر مشهد حذف شود تا به این ترتیب بخشی از ترافیک سنگین این جاده در تعطیلات کاهش یابد.


متفرقه
248...0915 «رنج های بیماران دکتر شیخ» که هفتم مرداد در صفحه 2 چاپ شد، واقعا از دل مردم نوشته شده بود.
819...0915 همیشه می پرسند: علم بهتر است یا ثروت؟ اما دریغ از اندکی اهمیت برای فرهنگ!
412...0915 اگر هر حاجی هزینه ولیمه حج را به جای اقوام و آشنایان برای یک وعده غذای گرم نیازمندان در مناطق محرومی چون شهرک باهنر، پنجتن و سیدی خرج می کرد، حجش مقبول تر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->