ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی

  • کد خبر: ۴۴۰۱۳
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی
گوشی هوشمند میان رده «ال جی K42» با بهره‌مندی از چیپست هلیو P22، دکمه اختصاصی دستیار گوگل و دوربین چهارگانه در پنل پشتی رونمایی شد.
به گزارش شهرآرانیوز،کمپانی ال‌جی به منظور استفاده از الگوی طراحی آشنا و با اصالت بیش‌تر در سال ۲۰۲۰ روشی ساده را ارائه نموده است. این رویکرد در اسمارت‌فون جدید ال‌جی K42 پیاده‌سازی شده است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این هندست از الگوی طراحی کاملا عادی برخوردار است؛ اما پنل پشتی دستگاه کاملا نامتعارف به‌نظر می‌رسد. ظاهرا این قسمت با نوعی لایه فیلم یا برچسب پوشانده شده است. ال‌جی این لایه را Unique Wave Pattern نامگذاری نموده است. بدین‌ترتیب شما با استفاده از تنها یک استیکر می‌توانید رنگ‌آمیزی و الگوی طراحی آشنای دستگاه را متحول نمایید.
 
رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی

ال‌جی K42 با طراحی بسیار عجیب پنل پشتی رونمایی شد

 
قیمت‌گذاری این اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است؛ اما بدیهی است که ال‌جی K42 بایستی یک هندست ارزان‌قیمت باشد. این دستگاه از یک نمایشگر غول‌پیکر با اندازه قطری ۶.۶ اینچ و رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره‌برداری خواهد کرد. همچنین توان پردازشی گوشی نیز از طریق تراشه هلیو P۲۲ ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود.
 
رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی
ال‌جی K42 مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه فلش است. پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل حسگر‌های ۱۳، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی نیز مجهز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز دستگاه توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. ابعاد اسمارت‌فون جدید معادل با ۱۶۵×۷۶.۷×۸.۴ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۱۸۴ گرم است. خوشبختانه ال‌جی K42 مجهز به درگاه USB-C بوده و از اتصال بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. استقامت بالا یکی از ویژگی‌های شاخص ال‌جی K42 محسوب می‌شود؛ چرا که این هندست موفق به کسب استاندارد نظامی MIL-STD-810G شده است.
 

رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی

ال‌جی Wing بخشی از پروژه اکسپلورر کمپانی بوده و به‌زودی محصولات بیش‌تری در قالب این پروژه عرضه خواهند شد

اسمارت‌فون عجیب ال‌جی Wing طی سال جاری روانه بازار شده است. این هندست به لطف بهره‌گیری از نمایشگر قابل چرخشی که در پشت نمایشگر اصلی پنهان شده است؛ نویدبخش خلق تجربه‌ای خاص برای کاربران خواهد بود. این موضوع به‌معنای عدم زیبایی سبک طراحی دستگاه نیست؛ اما دلایل به‌کارگیری این سبک طراحی و محاسن آن برای کاربران قابل درک نبوده و جای تامل دارد. بازاریابان ال‌جی برای متقاعد کردن کاربران به خریداری یک اسمارت‌فون عجیب و غریب با برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلاری یقینا کار دشواری پیش رو خواهند داشت.
 
رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی
اکنون به‌نظر می‌رسد که روند تولید دستگاه‌های نامتعارف کمپانی با عرضه اسمارت‌فون ال‌جی Wing به پایان نخواهد رسید؛ چرا که اعلام شده محصول جدید نیز بخشی از سری جدید گجت‌های الجی موسوم به Explorer Project به‌شمار خواهد رفت. هدف از عرضه چنین دستگاه‌های عجیبی یافتن روش‌های جدید برای تعامل کاربران با گوشی‌های تلفن‌همراه، تمرکز بر نیاز‌های همواره در حال تغییر مصرف‌کنندگان امروزی و به چالش کشیدن هنجار‌های به رسمیت شناخته شده است. کمپانی شخصا معتقد است که ال‌جی Wing به جسورانه‌ترین اسمارت‌فون نوظهور با قالب طراحی جدید و امکانات متفاوت تبدیل خواهد شد؛ قابلیت‌هایی که کاربران اسمارت‌فون‌های معمولی به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.

منبع:آی‌تی‌رسان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->