استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

باشکست مقابل الدحیل، پرسپولیس به جاده‌خاکی افتاد

  • کد خبر: ۴۴۰۲۳
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
باشکست مقابل الدحیل، پرسپولیس به جاده‌خاکی افتاد
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار پنجم خود در گروه سی لیگ قهرمانان آسیا، عصر دیروز در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به‌مصاف تیم الدحیل قطر رفت که این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر تیم قطری به پایان رسید.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که تا پیش از برگزاری این مسابقه در صدر جدول این گروه قرار داشتند، با ازدست‌دادن سعید آقایی مجبور شدند تغییراتی در خط دفاعی خود به‌وجود بیاورند و شجاع خلیل‌زاده را مانند خیلی از بازی‌های این فصل در سمت چپ خط دفاعی قرار دادند تا بدین طریق راه نفوذ‌های خطرناک رامین رضاییان را ببندند. این تغییر باعث شد کنعانی‌زادگان یک بار دیگر فرصت بازی پیدا کند و در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان قرار بگیرد.

نیمه اول این بازی تحت‌تأثیر سوت‌های عجیب و بعضا جانبدارانه داور سریلانکایی به‌سود الدحیل تمام شد و تلاش‌های ۲ تیم ثمری نداشت تا مربیان ۲ تیم در رختکن دستورات تاکتیکی جدیدی را برای بازیکنانشان تجویز کنند. سوت شروع نیمه دوم در حالی زده شد که سرخ‌پوشان پرسپولیس برتری نسبی در میانه میدان داشتند، اما توانایی ایجاد موقعیت روی دروازه حریف نداشتند. دقیقه ۶۰ بازی بود که در یک صحنه کاملا مشکوک، داور سریلانکایی نقطه پنالتی را به‌سود قطری‌ها نشان داد تا معزعلی گل برتری الدحیل را به‌ثمر برساند. تلاش نماینده کشورمان در ادامه نتیجه‌ای در برنداشت تا سوت داور حکم به برتری الدحیل و پیچیده‌ترشدن وضعیت پرسپولیس در این گروه بدهد.


خوش خدمتی ای‌اف‌سی به الدحیل

پس از اینکه باشگاه الدحیل روز یکشنبه به کارت‌قرمز مهدی‌بن‌عطیه در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات اعتراض کرد، ای‌اف‌سی در فاصله چند ساعت تا دیدار الدحیل مقابل پرسپولیس، محرومیت بن‌عطیه را لغو کرد! این خوش‌خدمتی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم قطری اگرچه غیرقانونی نبود، اما اتفاق رایجی در مسابقاتی با این سطح نیست.
 
بن‌عطیه در بازی دیروز ۲ تیم، یکی از بهترین بازیکنان تیم قطری بود که اتفاقا در چند صحنه با استفاده از تجربیاتش توانست مقابل بازیکنان پرسپولیس ایستادگی کند. در متن حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: به‌عنوان نتیجه بازرسی، کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نتیجه رسید که مهدی‌بن‌عطیه از تعلیق در هر دیداری آزاد بوده و واجد شرایط بازی در دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در روز ۲۱ سپتامبر است و هیچ جریمه‌ای برای او اعمال نخواهد شد.


مهاجمان پرسپولیس گل نمی‌زنند!

یحیی گل‌محمدی که به‌شدت بابت ازدست‌دادن علی علیپور شاکی بود، طی ۳ بازی اخیر تیمش در لیگ قهرمانان موفق به تماشای شادی گل مهاجمان تیمش نشده است. یحیی گل‌محمدی در این ۳ بازی عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و آرمان رمضانی را در پست مهاجم به‌کار گرفت که ماحصل آن تنها گرفتن یک پنالتی از سوی عیسی آل‌کثیر برای این تیم بوده است. در این شرایط علی علیپور که بعد از مسابقات لیگ نوزدهم از این تیم جدا شد، همچنان با ۲ گل زده برترین گلزن این تیم در رقابت‌های آسیایی این فصل است و حسرت بزرگی پیش پای مهاجمان تازه‌وارد سرخ‌پوش قرار گرفته است.


گل‌محمدی: الدحیل بدون ایجاد موقعیت پیروز شد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید داور دیدار تیمش با الدحیل به‌راحتی از خطای پنالتی بازیکن رقیب گذشته و آن را نادیده گرفته است. یحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش مقابل الدحیل در نشست خبری گفت: نتیجه دلخواهمان را به‌دست نیاوردیم. متأسفانه نتوانستیم در این دیدار موفق شویم. مشکلاتی در گرفتن نتیجه مطلوب داشتیم؛ از جمله خستگی بازیکنان که در نتیجه آن، بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم. این موضوع بی‌ارتباط با فشردگی مسابقات نیست که در ۸ روز ۳ بازی انجام دادیم. وی ادامه داد: بازی را در شرایطی باختیم که به حریف موقعیت نداده بودیم و سر یک ضربه‌پنالتی شکست خوردیم. ضمن اینکه فکر می‌کنم داور می‌توانست خطا روی مهاجم ما را پنالتی اعلام کند، اما خیلی راحت از این صحنه گذشت.
 
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی فقط باید به‌فکر ریکاوری و بازی بعد باشیم. بازی سختی با الشارجه داریم و مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم و مقابل الشارجه به‌پیروزی برسیم. او درباره موقعیت‌های ازدست‌رفته تیمش در این دیدار گفت: باید دقتمان را بالا می‌بردیم و حداقل ضربات را محکم‌تر می‌زدیم. متأسفانه موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. اینکه در بازی به این سنگینی چنین موقعیت‌هایی به‌دست آوردیم، واقعا جای خوشحالی دارد، اما در هر صورت باید از آن‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->