دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

تعریف پروژه‌های عمرانی جدید با لحاظ زمان بهره برداری ۱۰ ماهه در مشهد

  • کد خبر: ۴۴۰۸۰
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
تعریف پروژه‌های عمرانی جدید با لحاظ زمان بهره برداری ۱۰ ماهه در مشهد
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد از رویکرد مدیریت شهری برای تعریف و آغاز چند پروژه عمرانی جدید در سال جاری هم‌زمان با اصلاح بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، بتول گندمی با تاکید بر اینکه در سال پایانی فعالیت شورای پنجم، اولویت اساسی در اصلاح بودجه ۹۹ و تدوین بودجه ۱۴۰۰، تکمیل پروژه‌های در جریان و باقی‌مانده است، گفت: با توجه به ثباتی که در حوزه‌های مالی و مدیریتی شهرداری شکل‌گرفته و توانمندی‌هایی که در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی به¬دست¬آمده، بنا است پروژه‌های عمرانی جدیدی را در یک‌ساله باقیمانده آغاز کنیم، البته پروژه‌های جدید باید امکان تکمیل تا پایان دوره کاری شورای پنجم را داشته باشند.

وی بابیان اینکه بخشی از پروژه‌های جدید مدنظر به‌عنوان مکمل پروژه‌های بزرگ در جریان باید اجرا و تکمیل شوند، افزود: چنانچه پروژه‌های جدید به مرحله تکمیل مطالعات رسیده باشند در اصلاح بودجه سال جاری حتماً برای آن‌ها اعتبار در نظر خواهیم گرفت. ضمن اینکه چنانچه پروژه‌ای در ۶ ماهه ابتدایی امسال بنا به هر دلیل و مشکلی به روند اجرایی شدن نرسیده باشد مطمئناً آن پروژه در اصلاح متوقف‌شده و از آغاز آن صرف‌نظر خواهد شد.

گندمی خاطرنشان کرد: این‌گونه حوزه عمرانی پروژه‌های شهرداری مشهد در اصلاح بودجه ۹۹ با نیت دقیق شدن و تکمیل یک‌ساله دچار تحول خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد تصریح کرد: موضوع قابل‌اعتنا آنجاست که در حال حاضر شهرداری به این اعتمادبه‌نفس و جمع‌بندی رسیده که می‌تواند فعالیت بیشتری را از جنبه عمرانی در حوزه‌های مختلف خدمات شهری داشته باشد که این مهم قاعدتاً مورد استقبال و حمایت شورای شهر نیز قرار خواهد داشت. چراکه هرچه بیشتر در جهت رفع مشکلات شهر و پاسخگویی مناسب‌تر به شهروندان تلاش شود رضایت مردم را نیز خواهیم داشت.

به گفته گندمی خط‌مشی شورا تأکید بر احصا و وصول ظرفیت‌های درآمدی جدید برای شهرداری و زنده کردن حقوق شهر و مردم از دولت و نهاد‌های دولتی، همچنین صدور مجوز به شهرداری برای اخذ تسهیلات بانکی جدید در سال جاری با توجه به تثبیت شرایط مالی شهرداری و گذار از دوران پرتلاطم و بدهکاری‌های سنگین، عمده دلایلی است که در حال حاضر و باوجود شرایط سخت اقتصادی در کشور، امکان آغاز پروژه‌های جدید برای شهرداری را مهیا کرده است.
وی اضافه کرد: به‌احتمال‌قوی اصلاحات بودجه ۹۹ با همین نگاه و روند انجام‌شده و با شرایط مناسب به وجود آمده امکان این وجود دارد که علاوه بر پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی‌شده در بودجه ۹۹، به سمت تعریف و آغاز پروژه‌های عمرانی جدید برویم؛ البته با تأکید بر تکمیل و بهره‌برداری آن‌ها ظرف ۱۰ ماه آینده.

به گفته گندمی، بررسی اصلاحات و پیشنهاد‌های جدید نیز در حال حاضر در کمیسیون‌های شورا مطرح و در حال بررسی و کار کارشناسی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->