سرخط خبرها

حضور هزار و ۲۰۰ ورزشکار در رقابت‌های ورزشی محلات

  • کد خبر: ۴۴۲۸
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
حضور هزار و ۲۰۰ ورزشکار در رقابت‌های ورزشی محلات
دهمین المپیاد ورزشی در منطقه ۶ در ورزش‌های گروهی به خط پایان رسید

شهرکی - المپیاد ورزشی بانوان هر سال در محلات سیزده‌گانه مشهد برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی، بالارفتن کیفیت و کمیت فعالیت ورزشی بانوان محله و درنتیجه ارتقای سلامت جامعه بانوان است. برگزاری این مسابقات در تعطیلات تابستان همچنین برنامه‌ای مناسب برای تفریح و گذران اوقات فراغت به شمار می‌رود. گرچه صرفا هدف از برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی برنامه استعدادیابی نیست اما می‌تواند زمینه و بستر مناسبی برای استعدادیابی، شکوفایی استعداد بانوان و راه‌یافتن به سطوح بالاتر در رشته‌های ورزشی مختلف باشد.


رقابت در 4 رده سنی
امسال دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات با عنوان (من مشهد را دوست دارم) در رشته‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال با حضور 1200شرکت‌کننده در سالن رجا منطقه6 مشهد برای بانوان برگزار شد.
فائزه نوری، کارشناس ورزش بانوان شهرداری منطقه، درباره این دوره از رقابت‌ها به شهرآرامحله گفت: افراد در 4رده سنی مختلف ( 13 تا 19سال، 20 تا 26سال، 27 تا 33سال و 34سال به بالا ) تا پایان مرداد فرصت داشتند که با مراجعه به ساختمان شهرداری منطقه برای حضور در مسابقات ثبت‌نام کنند. امسال بیشترین شرکت‌کنندگان در رده سنی 34سال به بالا بودند و حضور و استقبال بانوان از سال‌های قبل بیشتر بود. جا‌به‌جایی‌هایی هم در رده‌های سنی مختلف انجام شده بودتا زمینه برای حضور و شرکت حداکثری بانوان منطقه ایجاد شود.


سالن رجا؛ میزبان والیبالیست ها
نوری در ادامه درباره مسابقات والیبال بانوان منطقه6 گفت: این مسابقات در 3رده سنی 13 تا 19سال، 27 تا 33سال و 34سال به بالا برگزار شد. مسابقات رده سنی 13 تا 19سال با شرکت 24تیم برگزار شد و در پایان تیم‌های ثامن‌الائمه، آفاق و صلصال به‌ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
کارشناس ورزشی بانوان شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تیم‌های والیبال در رده سنی 27 تا 33 با شرکت 8تیم برگزار شد و 3تیم رجا، فجر و باهنر موفق به کسب مقام شدند. مسابقات در رده سنی 34سال به بالا هم با شرکت 8تیم برگزار و تیم‌های طرق، غدیر و شهید بهشتی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
نوری درباره مسابقات فوتسال محلات بانوان شهرداری منطقه6 که در 3رده سنی در بوستان رجا برگزار شد، تیم پارس نواب، ثامن و ثامن‌الائمه در رده سنی 13 تا 19سال موفق به کسب مقام شدند. در مسابقات رده سنی 27 تا 33سال، تیم‌های رجا، باهنر و مسجد جوادالرضا مقام اول تا سوم را کسب کردند. تیم‌های رجا الف و رجا ب هم مقام اول و دوم در رده سنی 34سال به بالا را کسب کردند.


معرفی قهرمانان بسکتبال
این کارشناس ورزشی بانوان منطقه به مسابقات بسکتبال محلات بانوان شهرداری منطقه6 اشاره کرد و افزود: این‌بار هر 4رده سنی در این رشته ورزشی شرکت کردند. مسابقات رده سنی اول با شرکت 32تیم برگزار شد و در پایان تیم‌های المهدی، شهید همت و شهید حججی مقام اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی 27 تا 33سال 6تیم شرکت کردند و درنهایت تیم سیدمحمدتقی رضوی مقام برتر را کسب کرد. مسابقات رده سنی 27 تا 33سال هم با حضور 6تیم برگزار و تیم یاس به‌عنوان تیم برتر اعلام شد. در آخر مسابقات رده سنی 34سال به بالا با حضور 16تیم برگزار شد و تیم‌های شهید محمد زیارتی و امید مقام اول و دم را کسب کردند.
همچنین تیم‌های برتر در هر رده سنی به مرحله شهری راه پیدا می‌کنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->