اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

خیابان‌های مسکن مهر را آسفالت کنید

  • کد خبر: ۴۴۵۲
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
خیابان‌های مسکن مهر را آسفالت کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

مخابرات
695...0910 وقتی از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنم، باتری موبایلم به سرعت خالی می شود! اما با سیم کارت دیگراپراتورها این طور نیست. این نشان دهنده کیفیت پائین آنتن دهی ایرانسل در انتهای محدوده شهرک شهیدرجایی است؛ ضمن اینکه اینترنت همراه این اپراتور در این منطقه همیشه قطع و وصل می شود و استفاده از اینترنت را غیرممکن کرده است.


شهرداری
671...0992 شهرک شهید رجایی بافت فرسوده و اصطلاحا بافت‌عنکبوتی دارد.
119...0935 لطفا خیابان‌های مسکن مهر را آسفالت و به آن‌ها رسیدگی کنید


آموزش و پرورش
شهروند- یک ماه واندی تا بازشدن مدرسه ها باقی مانده است. نگرانیم که سال آینده چه اتفافاتی خواهد افتاد؟ آیا خبر تعرض به کودکان یاکنجکاوی های کودکانه در سرویس های بهداشتی را خواهیم شنید؟ آیا اخبار سیگار و مواد یا حتی اتفاق هایی که معلم ها و مسئولان مدارس در پدید آمدنش نقش دارند باز به گوش می رسد؟ از آموزش و پرورش خواهشمندیم به حال بچه ها و آینده آن ها فکری کنند. مدرسه و اتفاق هایی که در آن می افتد بسیار مهم است.
235...0935 هنوز دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس برای نوشیدن آب، دهانشان را روی شیر می گذارند. چرا بهداشت رعایت نمی شود؟ این پول هایی که مدارس می گیرند به جیب چه کسانی می رود و کجا هزینه می شود؟
شهروند- از مسئولان آموزش و پرورش خواهش می‌کنم سری به مدارس بزنند. خودشان را جای پدر و مادرها بگذارند و ببینند که برای ثبت‌نام چگونه با مردم بدبختی که در خرج تحصیل بچه خودشان مانده‌اند برخورد می‌شود. تا مدرسه وجهی دریافت نکند ثبت‌نام انجام نمی‌شود.


فرهنگ شهروندی
521...091570 بسیاری از مردم هنوز نمی دانند در پیاده رو ها باید از سمت راست خودشان حرکت کنند تا تردد هم برای خودشان و هم برای دیگران راحت تر شود. اگر این دست موارد به ظاهر پیش پا افتاده را که حتی گاه سبب درگیری و نزاع می شود بازگو کنید بد نیست.


اتوبوس رانی
شهروند- ابتدای خیابان اخوان و چهارراه سجاد پارک مطلقا ممنوع است اما خودروها آنجا پارک -و حتی ماشین های سنگین پارک دوبله- می کنند! این وضعیت رفت و آمد و دسترسی به ایستگاه اتوبوس را سخت کرده است.


سازمان سنجش
شهروند- کنکور برای خیلی‌ها آب و نان و شاید کباب هم دارد؛ از سازمان سنجش گرفته تا مراکز آموزشی، دانشجویانی که از نیمه‌راه برگشته‌اند و به‌نام دکتر همایش برگزار می‌کنند، دبیرانی که با دریافت هزینه هنگفت کلاس‌های فوق برنامه برگزار می‌کنند، مدارس خاصی که تنها تبلیغاتشان آمار تعداد قبولی و رتبه‌های دانش‌آموزانشان است! ولی این‌ها برای دانش‌آموزان جز رنج، عذاب، افسردگی و سر‌خوردگی چیزی ندارد.


سازمان ترافیک
655...0935 از راهنمایی و رانندگی تقاضای یک طرفه شدن خیابان مفتح 22 را داریم. ما هرروز و هرشب شاهد دعوا و نزاع بین رانندگان به دلیل عرض کم این خیابان هستیم.


متفرقه
شهروند- درباره خبر «جرثقیل مرگ در سراشیبی هاشمیه» که 15 مرداد، در صفحه 12 چاپ شد باید بگویم واقعا متأسفم برای مسئولانی که فقط ماست مالی کردن بلدند. می دانید مردی که زن و بچه اش جلو چشمانش له شده اند چه حالی دارد؟ تا کی باید شاهد این صحنه های دل خراش باشیم؟
0935...758 یک ‌بار که شهرآرامترو در دستم بود، فروشنده‌ای آن را دید و گفت:چقدر جالب جایزه است؟ گفتم نه نشریه است. از شنیدن این پاسخ تعجب کرد. از آن روز به بعد شهرآرامتروهای بیشتری برمی‌دارم و به سوپرمارکت محله و ساکنان محله‌ام می‌دهم تا با این نشریه آشنا شوند.
758...0935 اینکه به جوان مردم بزنید و فرار کنید شاهکار نیست. چقدر از جوان‌ها در اثر تصادف از بین رفته‌اند یا معلول شده‌اند!
شهروند- شهرآرای عزیز، ممنون از چاپ مطلبتان درباره کارگران سی‌ان‌جی. ما حرف‌های معاونت اقتصادی شهرداری را شنیدیم ولی در حرف‌های او هیچ جواب قانع‌کننده‌ای نبود و پیمانکاران همچنان دست به هرکاری که دلشان بخواهد می‌زنند. فکر می‌کنم صحبت کردن با مسئولان هیچ اثری ندارد. چون آن‌ها تا به حال برای گفت‌وگو با کارگردان پا از اتاقشان بیرون نگذاشته‌اند. باز هم دم شما گرم که با کارگران هم‌کلام شدید. ما فقط داریم اعصاب خودمان را خورد می‌کنیم. حالا هم واگذار کرده‌ایم به خدا. ان‌شاءا... که خداوند همه را به راه راست هدایت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->