قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

دشتی: قبل از سفر جدایی‌‌ام از استقلال قطعی بود

  • کد خبر: ۴۴۶۲۰
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
دشتی: قبل از سفر جدایی‌‌ام از استقلال قطعی بود
علی دشتی، هافبک تهاجمی استقلال اردوی این تیم را پیش از بازی با پاختاکور ترک کرد و به ایران بازگشت
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی دشتی، هافبک تهاجمی استقلال اردوی این تیم را پیش از بازی با پاختاکور ترک کرد و به ایران بازگش. دشتی در گفت وگویی اختصاصی با شهرآرانیوز درباره آینده‌اش توضیحاتی می‌دهد.
 
دشتی با ناراحتی می‌گوید: «انتظارات من از بازی در استقلال هرگز برآورده نشد. می‌خواستم به بازیکنی کلیدی تبدیل شوم، اما آن طور که دوست داشتم من را به بازی نگرفتند. این شرایط من را خیلی اذیت کرد.» از دشتی درباره اینکه چرا درشرایط فوق با استقلال راهی قطر شد پرسیدیم که او این پاسخ را داد: «من برای شخص آقای مجید نامجو مطلق احترام بسیاری قایلم. ایشان قبل از سفر از من خواست تیم را همراهی کنم. من هم گفتم به خاطر شما و هواداران استقلال به روی چشم، اما حقیقت این بود که من قبل از اینکه با تیم به قطر بروم جدایی‌ام از استقلال قطعی شده بود. برای همین فقط تیم را همراهی کردم تا مشکل بازیکن نداشته باشند که انگار سفرم با استقلال به قطر چندان هم با اهمیت نبود، چون استفاده آن چنانی از من نشد. به هرحال ممنونم از زحماتی که آقا مجید در این مدت برای استقلال کشیده، اما من قطعا دیگر برای استقلال بازی نخواهم کرد.»
 
از دشتی درباره تیم جدیدش پرسیدیم که او گفت: «اسم تیم جدیدم مشخص نیست، اما جدایی‌ام قطعی شده است. باید از بخشی از قراردادم بگذرم وبعد به تیم جدید بروم. اجازه بدهید تا روشن شدن اسم تیم جدید حرفی به میان نیاورم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->