نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها
از بلیت‌فروشی تا اعلام رأی سوپرجام

چالش‌های سرخابی‌ها تا شهرآورد

  • کد خبر: ۴۴۷۲
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
چالش‌های سرخابی‌ها تا شهرآورد

در فاصله 20 روز تا شهرآورد بزرگ ایران، 2 تیم با چالش‌هایی جدی‌ رو‌به‌رو هستند. با اعلام سازمان لیگ مشخص شد شهرآورد رفتِ لیگ نوزدهم بین 2 تیم استقلال و پرسپولیس در آخرین روز تابستان برگزار می‌شود. 2 تیم درحالی باید در آخرین بازی هفته‌ چهارم لیگ برتر روز یکشنبه سی‌ویکم شهریورماه به‌مصاف هم بروند که برگزاری این بازی برای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هر دو باشگاه، با چالش‌هایی روبه‌روست. در این گزارش چالش‌هایی را که در فاصله کمتر از 20 روز تا برگزاری شهرآورد بزرگ ایران وجود دارد، بررسی کرده‌ایم.


کلاف سردرگم بلیت‌فروشی
شهرآورد دور رفت این فصل را استقلالی‌ها میزبان هستند. درحالی‌که 2 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته، در بیشتر ورزشگاه‌های کشور، بلیت‌فروشی بازی‌ها مطلوب نبوده است و هواداران از نحوه بلیت‌‌فروشی اینترنتی ناراضی هستند. بلیت‌فروشی بازی‌های 2 تیم پرطرف‌دار پایتخت هم این فصل برعهده‌ شرکت توسعه و تجهیز است و در 2 بازی‌ که تااینجای‌‌کار در ورزشگاه آزادی برگزار شده، هواداران سرخابی برای تهیه بلیت با مشکل روبه‌رو شده‌اند. برای بلیت‌فروشی این بازی اولین چالش این است که فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد مثل بیشتر شهرآوردهای جهان، قانون90 به 10 در ورود تماشاگران را اجرایی کند یا مثل همیشه به همان روش سنتی به هواداران هر 2 تیم سهمیه‌ای مشخص برای حضور در ورزشگاه آزادی داده می‌شود. چالش بعدی اما مشکل سامانه بلیت‌فروشی اینترنتی است که تماشاگران تیم‌ها در جایگاه‌هایی که برای هواداران تیم مقابل است، می‌توانند بلیت تهیه کرده و با این کار خود مسئولان برگزاری بازی را دچار چالشی جدی در ورزشگاه کنند. اینکه مشکلات سامانه برای این بازی رفع شده باشد و هواداران بتوانند بدون مشکل بلیت خود را تهیه کنند هم از چالش‌های جدی این شهرآورد است.


برگرداندن آرامش به استقلال
آندره‌آ استراماچونی با آمدن به استقلال در 2 بازی گذشته این تیم نتوانسته است بردی به دست آورد. اول فصل است و پیروزنشدن استقلال در 2 بازی اول، مشکلی خاصی ندارد. در این 2 بازی اما رفتار استراماچونی و اتفاقاتی که افتاده، هواداران این تیم را نگران کرده است. در بازی اول فصل استقلال مقابل ماشین‌سازی، کنفرانس بعد از بازی سرمربی ایتالیایی استقلال با چالش مترجم همراه بود. در بازی دوم استقلال هم که این تیم در ثانیه‌های پایانی بازی برده را در زمین خود با تساوی عوض کرد، عصبانیت آندره‌آ این‌بار مقابل علیرضا فغانی، داور بازی، خود را نمایان کرد. استراماچونی بعد از بازی مقابل فولاد به کنفرانس هم نرفت تا به‌نوعی رفتار او بعد از تساوی عجیب باشد. در روزهای گذشته هم بحث رفتن استراماچونی به فرودگاه برای ترک ایران و واکنش باشگاه استقلال که اعتقاد دارد آندره‌آ به فرودگاه نرفته است، حسابی چالش‌برانگیز شده است. با توجه به اتفاقات این چند هفته یکی از چالش‌های مسئولان استقلال، برگرداندن آرامش به کادر فنی خود است.


بیرانوند محروم می‌شود؟
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس، در بازی مقابل تراکتور در هفته‌ دوم رقابت‌های لیگ برتر حرکت ناشایستی به‌سمت هواداران این تیم تبریزی انجام داد؛ حرکتی که ممکن است برای بیرانوند باعث دردسر شود و این دروازه‌بان با توجه به اینکه 3 جلسه محرومیت تعلیقی در پرونده‌ خود داشته، شهرآورد بزرگ ایران را از دست بدهد و نتواند برای پرسپولیس در این بازی به میدان برود. درصورتی‌که پرسپولیسی‌ها نتوانند از بیرانوند در شهرآورد استفاده کنند، گابریل کالدرون باید از رادوشوویچ که لیگ را هم با او شروع کرد، استفاده کند؛ دروازه‌بانی که در این‌صورت اولین بازی خود در شهرآورد را تجربه می‌کند.


خبری چالش‌برانگیز
بعد از اینکه کمیته انضباطی و بعد از آن کمیته استیناف پرسپولیس را با نتیجه 3بر0 به عنوان برنده سوپرجام فصل گذشته اعلام کردند، باشگاه استقلال شکایت خود به این رأی را به دادگاه عالی حکمیت ورزش «CAS» برد. رأی این بازی با وجود اینکه چند بار قرار بود اعلام شود به تعویق افتاده است؛ اما شنیده می‌شود بیست‌‌ونهم شهریورماه روزی است که رأی «CAS» اعلام می‌شود. اگر دوباره تاریخ اعلام رأی سوپرجام به تعویق نیفتد، هر کدام از تیم‌ها که رأی به نفع او باشد، با روحیه بهتر در فاصله‌ 2 روز مانده به دربی به این بازی می‌آید و تیمی که رأی به ضرر او باشد، با چالش جدی قبل از دربی روبه‌رو می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->