طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مالکان در خوداظهاری قانون مالیات بر خانه‌های خالی مشارکت کنند

  • کد خبر: ۴۴۸۴۲
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
مالکان در خوداظهاری قانون مالیات بر خانه‌های خالی مشارکت کنند
وزیر راه و شهرسازی گفت: مالکان بیش از یک واحد مسکونی که پیامک دریافت کرده‌اند، نسبت به تعیین تکلیف سکونت و مالکیت خود اقدام کنند

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر راه و شهرسازی  در خصوص روند اجرایی قانون مالیات بر خانه‌های خالی را قابل قبول و شفاف دانست و گفت: ابزار مورد نیاز برای اجرایی‌شدن این قانون در حال فراهم‌شدن است. از رسانه‌ها خواهشمندم به حواشی پیرامون قانون مذکور دامن نزنند؛ چرا که شکل‌گیری حواشی در این باره، موجب فرار سرمایه از بخش مسکن خواهد شد.

 

وی افزود: مالکان بیش از یک واحد مسکونی که پیامک دریافت کرده‌اند، نسبت به تعیین تکلیف سکونت و مالکیت خود اقدام کنند. اقداماتی که می‌بایست فرد برای خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان انجام دهد، درون پیامک آمده و ابهامی در مورد آن وجود ندارد.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مهم مردم برای تسریع در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی، اظهار داشت: پیامک تعیین تکلیف سکونت و مالکیت برای اعتبارسنجی و تسریع در روند اجرای قانون مذکور است. پاسخ‌گویی به پیامک، روند راستی آزمایی آن را سرعت می‌بخشد. مردم می‌بایست به جهت آن‌که در آینده به زحمت بیشتری نیفتند، در خود اظهاری مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: روند دست‌یابی به اطلاعاتی که برای سامانه املاک و اسکان مورد نیاز بوده، رضایت بخش است و تمامی دستگاه‌ها نیز در تلاش هستند تا جابه‌جایی سایر اطلاعات با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

 

اسلامی در خصوص وقفه ایجاد شده در روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نیز گفت: به دلیل تغییر رویه در شیوه پرداخت وام و بازگشت پول، این فرآیند زمان‌بر شد؛ اما در حال‌حاضر پرداخت‌ها روان شده و در حال انجام است.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط دریافت وام ودیعه مسکن افزود: نکته‌ای که در خصوص دریافت این وام مهم است، رعایت دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی است. در شهرهای کوچک و متوسط برای دریافت وام ۱۵ میلیونی نامه کسر از حقوق و ضمانت خود فرد کفایت می‌کند و برای وام ۳۰ میلیون تومانی علاوه بر موارد فوق متقاضی نیاز به یک ضامن دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در خصوص وام ودیعه ۵۰ میلیون تومانی، متقاضیان به ۲ ضامن نیاز دارند و واجدان شرایط در مراحل دریافت آن هستند. البته روند دریافت این تسهیلات نیز با همکاری بانک مرکزی در حال بهبود است. کسانی که برای دریافت این وام به مشکل برمی‌خورند، به بانک‌ها بدهکارند و در حال پرداخت اقساط دیگر وام‌های خود هستند.

 

اسلامی در پایان همراهی مردم به ویژه مالکان را در بحران کرونا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اغلب قراردادهای اجاره مطابق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرایی شد و به لطف خدا کمتر جایی گزارش شد که مصوبات این ستاد را رعایت نکند.

 

منبع:مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->