غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

قوچان‌نژاد به زووله هلند پیوست

  • کد خبر: ۴۴۹۴
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
قوچان‌نژاد به زووله هلند پیوست
مهاجم و لژیونر باتجربه فوتبال ایران به تیم زووله هلند پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبر ورزشی، رضا قوچان‌نژاد که طی یکسال گذشته شرایط خوبی در آپوئل قبرس نداشت، پس از توافق با مسئولان باشگاه زووله هلند با عقد قراردادی ۲ ساله به فوتبال هلند بازگشت و بازیکن تیم زووله شد.
وی پیش از این طی سال‌های ۲۰۱۶ الی ۲۰۱۸ نیز در فوتبال هلند و در تیم هیرنفین حضور داشت که آمار ۶۷ بازی و ۲۷ گل را در کارنامه ثبت کرد.
قوچان‌نژاد سابقه حضور در تیم‌های چارلتون انگلیس، استاندارد لیژ بلژیک، سیدی استرالیا، الوکره قطر و الکویت را دارد.
او ۴۴ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را برتن کرد و ۱۷ گل به‌ثمر رساند و در پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

رضا قوچان‌‌‌نژاد، لژیونر فوتبال ایران پس از پیوستن به این تیم هلندی گفت: خیلی خوشحالم که به هلند و به ویژه تیم زووله بازگشتم.

فوتبال هلند را از همان آغاز دوران حرفه‌ای خود به خوبی می‌شناسم و دوست دارم. در زووله تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا باعث پیشرفت این تیم و خودم شوم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->