تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

خدمات بیمه سلامت گسترش می‌یابد

  • کد خبر: ۴۵۰۲۹
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
خدمات بیمه سلامت گسترش می‌یابد
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بر یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیک تاکید کرد و گفت: تصمیم ما این است که با تعدادی از مراکز جدید مثل داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها با گفت‌وگو و برخی شروط تعیین شده قرارداد داشته باشیم تا توزیع عادلانه‌ای در ارائه خدمت صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بر یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیک تاکید کرد و گفت: تصمیم ما این است که با تعدادی از مراکز جدید مثل داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها با گفت‌وگو و برخی شروط تعیین شده قرارداد داشته باشیم تا توزیع عادلانه‌ای در ارائه خدمت صورت گیرد.

دکتر محمد مهدی ناصحی ضمن اشاره به اینکه باید سازوکارها و زیرساخت‌های لازم برای انجام اقدامات موثر در کشور فراهم شود، بیان کرد: ممکن است در مسائل اجرایی با توجه به زیرساخت‌های موجود در فرآیند کار مشکلاتی ایجاد شود که بخش زیادی از این مشکلات برطرف شده و بخشی دیگر به مرور و با تعامل برطرف خواهد شد؛ به طوری که همکاری خوبی در زمینه آی‌تی با وزارت بهداشت، سازمان تامین اجتماعی و سایر بخش‌های مرتبط ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: نسخه الکترونیک یک تکلیف قانونی است و باید اجرایی و در کنار آن موانع برطرف شود که این موضوع نیازمند ایجاد روش‌ها و سامانه‌های جدید و اشراف کامل سازمان‌های مرتبط به بحث آی تی است.

وی گفت: این قول را می دهیم که سامانه یکپارچه را با همکاری چند جانبه ایجاد کنیم. سازمان تامین اجتماعی در این زمینه اعلام آمادگی کرده است تا در نهایت مشکلات را برطرف و اصلاحات لازم صورت گیرد.  

ناصحی ادامه داد: روش‌های اجرایی تا بخش زیادی اصلاح شده است. ما در سازمان بیمه سلامت ایران قصد داریم که تعامل خوبی با مجموعه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌ها داشته باشیم و قصد نداریم فقط ستادی فکر کنیم بلکه نظرات و همکاری سایر مجموعه‌های مرتبط نیز برای ما بسیار حائز اهمیت است. قطعا اگر همکاری چند جانبه و یکپارچه سازی سامانه ایجاد شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی در خصوص مجوز داروخانه های جدید نیز توضیحاتی ارائه داد و افزود: بیمه سلامت منابع محدودی دارد؛ به همین دلیل باید طوری عمل کنیم که هزینه‌ها را پوشش دهیم. تصمیم ما این است که با گفت‌وگو و برخی شروط تعیین شده با تعدادی از مراکز جدید مثل داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها قرارداد داشته باشیم تا توزیع عادلانه‌ای در ارائه خدمت صورت گیرد.  

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: انجام این اقدامات نیازمند گفت‌وگو و تعامل است. همچنین بحث های نظارتی و دقت کاری همکاران ما در مجموعه داروخانه‌ها نیز باید بیشتر شود. الکترونیکی شدن اقدامات بسیاری از مشکلات و هزینه ها را کاهش خواهد داد. اجرای نسخه الکترونیک قطعا کسورات را کم و هزینه ها را جبران خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->