از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۰ مهر ۹۹

  • کد خبر: ۴۵۳۰۴
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
  • ۲
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۰ مهر ۹۹
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۳۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۳۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

 

تسنیم نوشت: همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۳۳۹ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۷۶۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

قیمت جهانی طلا امروز ۱۰ مهر ۹۹

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روز‌های اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از روز‌های گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

 

 در بازار جهانی، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۵ درصد افزایش به ۱۸۹۸ دلار و ۳ سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۴۱ درصد افزایش به ۱۹۰۳ دلار و ۲۰ سنت رسید. قیمت طلا پس از به ثبت رساندن بدترین عملکرد ماهانه از اواخر سال ۲۰۱۶ در ماه سپتامبر، ماه جدید را با رشد آغاز کرد.

 

ادوارد مویا تحلیلگر بازار طلا در موسسه اوآندا در نیویورک گفت: «کاهش نسبی ارزش دلار تا حدودی موجب آسودگی خاطر سرمایه گذاران در بازار طلا شده و آن‌ها اکنون عمده تمرکز خود را معطوف ریسک‌های پیش روی ترمیم اقتصاد جهانی معطوف کرده اند.»

 

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارز‌های معتبر جهانی امروز شاهد ۰.۲ درصد کاهش بودو موجب ارزان‌تر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارز‌های غیردلاری استفاده می‌کنند.

 

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه گفت، مداکرات با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر سر بسته محرک مالی مقابله با کرونا پیشرفت زیادی داشته است.

 

دولت‌ها و بانک‌های مرکزی جهان طی ماه‌های اخیر مجموعه‌ای از اقدامات محرک مالی گسترده را برای احیای اقتصاد‌های بحران زده خود به اجرا گذاشته اند که نتیجه آن رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت طلا تا اینجای سال بوده است.

 

فعالان بازار اکنون منتظر آمار‌های اولیه در مورد ادعا‌های بیکاری در امریکا در اواخر امروز و گزارش بازار کار این کشور در روز جمعه هستند تا سرنخ‌هایی در مورد روند ترمیم بزرگترین اقتصاد جهان به دست بیاورند.

 

قیمت دلار امروز ۱۰ مهر ۹۹

در بازار ارز نیز قیمت دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۳۵ هزار تومان و درهم امارات ۸ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

 

گفتنی است، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی‌ها در صرافی‌های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

 

ولی ظاهرا بازار از سیاست‌های بازارساز استقبال نکرد و همین امر سبب شد تا قیمت ارز در روز‌های اخیر مدام رکورد‌های جدیدی را به ثبت برساند؛ در صرافی‌های بانکی نیز قیمت ارز به دنبال بازار آزاد درحال رکوردزنی است.

 

هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز ۲۸ هزار و ۷۵۰ تومان درج شده است.

 

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۳ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت طلا امروز ۱۰ مهر ماه ۹۹

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر شهر مشهد، قیمت‌های طلا و سکه در بازار امروز ۱۰ مهر ماه ۹۹ به شرح زیر اعلام شده است.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار: یک میلیون و ۳۴۲ هزارتومان
قیمت سکه امام: ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان
قیمت سکه بهار آزادی: ۱۳ میلیون و ۶۰۰ تومان
قیمت نیم سکه: ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
قیمت سکه ربع: ۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان
نقره هر مثقال ۹۹۵ عیار: ۸۸ هزارو ۷۰۰ تومان
نقره هر گرم ۹۹۵ عیار: ۱۹ هزارو ۲۴۹ تومان
نقره هر گرم ۹۲۵ عیار:۱۷ هزار و ۸۰۵ تومان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
کار ریس جمهور هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
چقدر افزایش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->