برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

بمب‌های قاره سبز

  • کد خبر: ۴۵۴۱
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
بمب‌های قاره سبز
نگاهی به گران‌ترین جابه‌جایی‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانی این فصل اروپا

پنجره نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در تابستان2019 به پایان رسید. اتفاق‌های بزرگی در این تابستان رقم خورد و بسیاری را شگفت‌زده کرد. در این گزارش نگاهی به 10 خرید گران‌قیمت فوتبال اروپا در تابستان2019 می‌اندازیم؛ البته این لیست جدا از بازیکنانی است که به‌صورت قرضی از تیم‌های خود جدا شده‌اند و به سایر باشگاه‌ها رفته‌اند. ستاره‌هایی مانند سانچز شیلیایی که بعد از دوران ناموفقی که در منچستر داشت، تئاتر رؤیاها را ترک کرد و به جوزپه‌مه‌آتزا پا گذاشت. هنریک میختاریان هم از منچستر به رم رفت و آلفونس آرئولا به‌صورت قرضی و یک‌ساله از پاری‌سن‌ژرمن به رئال‌مادرید پیوست تا کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی، به‌عنوان بخشی از معامله با قراردادی چهارساله به پاریس منتقل شود. البته بدون‌شک جذاب‌ترین انتقال قرضی به ستاره آرژانتینی نراتزوری اختصاص داشت. مائورو ایکاردی بعد از جنجال‌های فراوانی که همسرش به راه انداخت، سرانجام پیراهن نراتزوری را از تن خارج کرد و هم‌بازی نیمار در پاری‌سن‌ژرمن شد. اسکای‌اسپورت ادعا کرد که اینتر برای این انتقال قرضی 5میلیون یورو دریافت می‌کند و در صورت فعال‌شدن بند خرید قرارداد، پاری‌سن‌ژرمن 65میلیون یوروی دیگر پرداخت خواهد کرد. همچنین ایکاردی در این فصل 7میلیون یورو دریافت می‌کند و اگر قراردادش دائمی شود، برای 4 سال بعدی، سالانه 10میلیون یورو به او پرداخت می‌شود. این مهاجم آرژانتینی بعد از امضای قرارداد، به سایت رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: مایلم از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به‌دلیل اعتمادی که به من نشان داد، تشکر کنم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا به تیم جدیدم کمک کنم تا در همه رقابت‌ها تا جای ممکن پیش برود. پاری‌سن‌ژرمن به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده و در سال‌های اخیر، تعدادی از بهترین بازیکنان را جذاب کرده است. جاه‌طلبی باشگاه خیلی بالاست و من مطمئنم که همه‌چیز در اینجا پیشرفت خواهد کرد. من واقعا منتظرم در پارک‌دو‌پرنس بازی کنم، ورزشگاهی که به‌خاطر زیبایی و شورش، شهرت دارد.

10. رودریگو - منچسترسیتی
ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید یکی از خریدهای پپ گواردیولا در تابستان2019 لقب گرفت؛ مدافعی که قرار است به خط میانی سیتی قدرت بیشتری بدهد. رودریگو در این چند هفته برای سیتی بازی کرده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. سیتی برای این بازیکن بند جداسازی وی را که 70میلیون یورو بود، پرداخت کرد.

9. فرانکی دی‌یونگ – بارسلونا
ابتدای سال2019 در ژانویه، زمانی که آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا می‌درخشید، سران بارسا زودتر از هر باشگاه دیگری برای خرید ستاره هلندی آژاکس اقدام کرد. دی‌یونگ در 29ژانویه با 75میلیون یورو و قراردادی پنج‌ساله به بارسلونا پیوست تا بتواند مشکل خط میانی بارسا را حل کرده و آبی‌اناری‌ها را یک قدم به فتح اروپا نزدیک کند.

8. ماتیاس دی‌لیخت - یوونتوس
مانند دوستش دی‌یونگ زیرنظر بارسلونا قرار گرفته بود و رسانه‌ها از انتقال وی به نیوکمپ صحبت می کردند؛ اما اتفاق دی‌یونگ برای دی‌لیخت صورت نگرفت و تیم‌های زیادی با پیشنهادهای مختلف برای مدافع هلندی به میدان آمدند. دی‌لیخت درنهایت بین تیم‌هایی چون بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان ایتالیا را انتخاب کرد تا یکی از خریدهای گران‌تاریخ یوونتوس لقب گیرد. سران بیانکونری توانستند با پرداخت 75میلیون یورو به علاوه 10.5میلیون یورو اضافات و پاداش‌ها، دی‌لیخت را به تورین بیاورند.

7. لوکاس هرناندز - بایرن‌مونیخ
هنوز فصل تمام نشده بود که بایرن‌مونیخ با سران باشگاه اتلتیکومادرید برای مدافع فرانسوی به توافق رسید. بایرن‌مونیخ با پرداخت 80میلیون یورو، رکورد نقل‌وانتقالات باشگاه را شکست.

6. روملو لوکاکو - اینترمیلان
ستاره بلژیکی منچستریونایتد که مورد اطمینان سولسشر نبود، با دعوت کونته راهی اینترمیلان شد و رکورد باشگاه نراتزوری را به خود اختصاص داد تا با 80میلیون یورو، یکی از گران‌ترین بازیکنان تابستان2019 لقب بگیرد. وی در 2 هفته ابتدایی سری‌آ نیز خود را نشان داد و توانست برای کونته گل‌زنی کند.

5. نیکولاس پپه - آرسنال
پدیده لوشامپیونه که در لیل فرانسه فوق‌العاده عمل کرد، باعث شد تا «امری» را مجاب کند تا بار دیگر رکورد نقل‌وانتقالات باشگاه را عوض کند و ستاره جوان فرانسوی را به امارات بیاورد. پپه با 80میلیون یورو به آرسنال پیوست تا رکورد شصت‌ودو‌میلیون‌یورویی اوبامیانگ را تغییر دهد.

4. هری مگوایر - منچستریونایتد
از بعد از فردیناند و ویدیچ، منچستریونایتد داشتن مدافعی خوب را در ترکیب خودش آرزو می‌کرد. اریک بایلی و لیندلوف بازیکنانی بودند که برای تقویت خط دفاعی یونایتد پا به تئاتر رؤیاها گذاشتند؛ ولی اصلا موفق نبودند. همین مسئله کافی بود تا یونایتد به‌دنبال یکی از بهترین مدافعان انگلیس در 2 سال گذشته برود و با پولی بسیار زیاد، وی را از لسترسیتی خریداری کند. هری مگوایر که 2 فصل به یکی از مدافعان خوب جزیره لقب گرفته بود، با 88میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

3. ادن هازارد - رئال‌مادرید
با رفتن رونالدو، رئال‌مادرید به یک سوپراستار دیگر نیاز داشت؛ فوق‌ستاره‌ای که در سختی‌ها به دادش برسد و زیدان را برای کسب لالیگا و حتی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. ادن هازارد با 100میلیون یورو از چلسی به سانتیاگو آمد و سومین خرید گران تابستان2019 لقب گرفت.

2. آنتوان گریزمان - بارسلونا
پس از اینکه فصل گذشته گریزمان درخواست بارسا را رد کرد، کمترکسی گمان می‌کرد که دوباره این انتفاق مطرح شود و به سرانجام برسد. بارسلونا برای ستاره فرانسوی رقیب خود تمام مبلغ جداسازی را پرداخت کرد. آنتوان گریزمان که با فرانسه قهرمان دنیا شده بود و با اتلتیکومادرید جام لیگ اروپا را بالای سر برده بود، با 120میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

1. ژائو فلیکس - اتلتیکومادرید
پدیده بنفیکا و لیگ پرتغال جانشین گریزمان در مادرید شد؛ ستاره‌ای خوش‌تکنیک که آینده‌ای درخشان در انتظارش خواهد بود. 126میلیون یورو هزینه‌ای بود که اتلتیکومادرید برای فلیکس پرداخت کرد. در ابتدا زیاد به نظر می‌رسد؛ ولی با شروع فصل به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی به این رقم‌ها می‌ارزد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->