نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

یک کشته و ۳ مصدوم در خانه‌سوزی مرگ‌بار مشهد

  • کد خبر: ۴۵۴۴۰
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
یک کشته و ۳ مصدوم در خانه‌سوزی مرگ‌بار  مشهد
مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: متأسفانه یکی از محبوسان این حادثه که پسری نوجوان بود به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.
مهدی قرآنی / شهرآرانیوز- ساعت از نیمه‌شب گذشته و دقایق بامدادی روز جمعه یازدهم مهر را نشان می‌داد که نور سرخ آتش‌سوزی یکی از خانه‌های مسکونی در یکی از محله‌های بولوار امام خمینی مشهد، اهالی را به خیابان کشاند.

ساختمان دو‌طبقه همسایه تقریبا زیر آتشی سنگین قرار داشت و در آن لحظه هیچ‌کس خبری از ساکنان این ملک مسکونی نداشت. موضوع بلافاصله به سامانه فوریت‌های ۱۲۵ اعلام شد و طولی نکشید که خودرو‌های آتش‌نشانی آژیر‌کشان سکوت سحرگاهی جمعه را شکسته و در محل حاضر شدند.

آتش‌نشانان که از ۳ ایستگاه به محل اعزام شده بودند پس از مستقر شدن در صحنه حادثه به چند گروه تقسیم شده و به نبرد با آتش و نجات جان گرفتاران احتمالی این حریق پرداختند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که ساکنان این ملک مسکونی داخل آن محبوس و گرفتار شده‌اند که در این لحظه یکی از تیم‌های امداد و نجات آتش شانی با استفاده از تجهیزات مربوط به دل آتش زدند.

در حالی که دقایق به کندی پیش می‌رفت و حجم آتش روبه افزایش بود یکی از آتش‌نشانان به دلیل وضعیت وخیم حادثه مصدوم شد. دیگرمأموران امدادگر آتش‌نشانی، اما پس از دقایقی جست‌وجو در میان شعله‌های سرکش آتش موفق به شناسایی و نجات یک پسر نوجوان و ۲ زن جوان شدند.

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در‌این‌باره گفت: متأسفانه یکی از محبوسان این حادثه که پسری نوجوان بود به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد. در این حادثه نیز ۲ زن جوان به همراه یکی از نیرو‌های امدادگر سازمان مصدوم شدند که به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرآتشیار مجید فرهادی ادامه داد: حجم آتش در این حادثه به قدری بود که بخش زیادی از این ساختمان دو‌طبقه زیر آتش قرار داشت. مأموران ما پس از نجات و انتقال محبوسان حریق را مهار کرده و فرونشاندند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران اعزامی در این عملیات سخت و نفس‌گیر از ایستگاه‌های چهارم، چهلم و یازدهم بودند که پس از مهار کامل آتش و تخلیه دود محل را در اختیار کارشناسان آتش‌نشانی قرار دادند. علاوه بر این جسد متوفی نیز با دستور قضایی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
به گفته فرهادی هنوز علت این حادثه مرگ‌بار مشخص نیست و تحقیقات کارشناسان آتش‌نشانی ادامه دارد.
مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در پایان گفت: مصدومان این حادثه هم اکنون بستری هستند و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->