ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای موش عجیب غول‌پیکر در فاضلاب شهری + فیلم

  • کد خبر: ۴۵۴۷۲
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
ماجرای موش عجیب غول‌پیکر در فاضلاب شهری + فیلم
کارگران مکزیکی حین نظافت کانال های فاضلاب در این کشور یک موش غول پیکر را پیدا کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، کارگران مکزیکی حین نظافت کانال‌های فاضلاب شهری این کشور یک موش غول پیکر پیدا کردند. آن‌ها روز جمعه هنگامی که ۲۲ تن زباله فاضلاب را تخلیه کردند ناگهان با یک آشغال غول پیکر در داخل کانال مواجه شدند.

این کارگران پس از بررسی بیشتر متوجه شدند که این آشغال بزرگ در واقع یک موش غول پیکر غیرواقعی است. آن‌ها متوجه شدند این موش در واقع یک عروس هالووین بوده که پس از بارندگی شدید در میان لوله‌های فاضلاب گیر کرده است.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده است یکی از کارگران را در حال شست و شوی این موش غیرواقعی نشان می‌دهد. یک زن محلی با نام «ایویلین لوپز»، مدعی شده بود که سال پیش هنگام طوفان یک موش غول پیکر را در خیابان دیده که به سرعت ناپدید شده است. او گفت مسئولان محلی سال قبل با پهپاد به جستجوی این موش پرداختند، اما آن را پیدا نکردند. بنا به گفته‌های این زن این موش آنقدر واقعی به نظر می‌رسید که برخی از افراد محلی گفته بودند در صورت رویارویی با این حیوان در خیابان از ترس و وحشت پا به فرار خواهند گذاشت.
 
 
تعداد بازدید : 1220


سرانجام معمای موش غول پیکری که سال قبل این زن هنگام وقوع طوفان در خیابان دیده بود توسط کارگران خدمات شهری حل شد. کارگران حین نظافت کانال‌های فاضلاب یک موش غیرواقعی را که بسیار واقعی به نظر می‌رسید پیدا کردند.
 
منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->