سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
سرخط خبرها

هشدار فرماندار خداآفرین به تماشاگران جنگ در مرز قره‌باغ

  • کد خبر: ۴۵۶۸۰
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
  • ۱
هشدار فرماندار خداآفرین به تماشاگران جنگ در مرز قره‌باغ
فرماندار شهرستان خداآفرین به تماشاگران مناقشه‌ی ارمنستان و جمهوری آذربایجان از مرز این شهرستان هشدار داد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی امیری‌راد در تشریح این خبر اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات ما تعدادی از افراد هستند که با ایستادن بر روی تپه‌ها هم در منطقه‌ی ما و هم در مرز اصلاندوز اقدام به تماشای جنگ می‌کنند.

وی با اشاره به مخاطرات این اقدام خطرناک برخی افراد، گفت: ممکن است در حین تماشا یکی از گلوله‌های خمپاره‌ها به جمعی که ایستاده‌اند اصابت کرده و تلفاتی را به بار آورد.

امیری راد خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم در این خصوص به نیرو‌های مرزبانی ارائه شده است، اما خود مردم نیز باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

فرماندار خداآفرین متذکر شد: با صدور پیام‌های متعدد و مختلف از مردم خواسته شده است که از هرگونه تجمع و تماشای جنگ خودداری کنند.

امیری راد بیان کرد: از ابتدا تا به حال حدود ۳۰ گلوله جنگی شامل موشک، خمپاره و گلوله به مناطق مرزی شهرستان خداآفرین اصابت کرده که یک مورد از آن‌ها عمل نکرده است، اما بقیه عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سه مورد از این گلوله‌ها به مناطق مسکونی و مابقی به مناطق غیر مسکونی، مراتع، مزارع و حاشیه رود ارس صابت کرده است.

وی در خاتمه متذکر شد: از امروز انفجار‌ها کمی با مرز فاصله داشته و به نظر می‌رسد جنگ عمقی شده است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
' حتما تخمه هم میبرن میشن فیلم اکشن واقعی نگاه میکنن . یکیشون کشته بشه پای ایران هم تو جنگ باز میشه ' خیلی کم بد بختی داریم .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->