استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

محمود فکری - استقلال، در پیچ سخت!

  • کد خبر: ۴۵۹۸۱
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
محمود فکری - استقلال، در پیچ سخت!
استقلال هنوز موفق به دریافت رضایت محمود فکری نشده‌ است
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ دوشنبه عصر بعد از آنکه خبر سرمربیگری محمود فکری در استقلال به‌صورت رسمی پخش شد، خیلی از هواداران آبی‌پوش بعد از مدت‌ها یک نفس راحت کشیدند و به فکر روز‌های پیش‌رو بودند تا با کاپیتان محبوب سابقشان یک بار دیگر به اوج برگردند. خوشی استقلالی‌ها تنها چند ساعت دوام آورد و مسئولان باشگاه نساجی مازندران اعلام کردند که رضایت‌نامه او را صادر نخواهند کرد و استقلال با آن‌ها باید وارد مذاکره شود. شواهد نشان می‌دهد که مسئولان نساجی مبلغ بالایی برای صدور رضایت‌نامه فکری خواسته‌اند. همین مسئله باعث شده است استقلالی‌ها به فکری بگویند خودش پیگیر رضایت‌نامه‌اش باشد.


شکایت نساجی از استقلال

مدیران نساجی که با فکری برای لیگ بیستم قرارداد دارند، به توافق فکری و استقلال معترض‌اند. مدیران نساجی با توجه به اینکه از مذاکره استقلال و فکری بی‌اطلاع بودند و هنوز به‌طور‌رسمی رضایت‌نامه این مربی را برای حضور در جمع آبی‌ها صادر نکردند، قصد شکایت از باشگاه استقلال را کرده‌اند. باشگاه استقلال در بین گزینه‌های ایرانی جهت همکاری برای فصل آ‌ینده دوشنبه‌شب با محمود فکری توافق کرد و قرار است او به‌زودی به‌عنوان سرمربی رسمی از‌سوی باشگاه معرفی شود.


سرمربی استقلال در تمرین نساجی حاضر شد!

کاپیتان اسبق استقلال که در یک موقعیت استثنایی قرار گرفته بود، برای تعیین تکلیفش با مدیران قائمشهری، صبح دیروز یک بار دیگر به محل تمرین این تیم رفت. فکری که گمان می‌کرد به‌واسطه استقلالی بودن حدادیان مالک باشگاه نساجی و علی امیری مدیرعامل این باشگاه، به‌راحتی می‌تواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، حالا با مانع بزرگی روبه‌روست. محمود فکری بعد از حضور در تمرین نوبت صبح دیروز تیم فوتبال نساجی بلافاصله به جلسه با مدیران باشگاه رفت و با آن‌ها به صحبت پرداخت. در این جلسه مدیران باشگاه نساجی همچنان روی مواضع قبلی خود بودند و تأکید داشتند در‌صورتی‌که باشگاه استقلال خواستار جذب محمود فکری است، باید رضایت باشگاه نساجی را به دست بیاورد و منافع این باشگاه را در نظر بگیرد. بعد از این اتفاقات سرمربی تیم فوتبال نساجی در تمرین نوبت عصر این تیم حضور پیدا کرد تا شاگردانش را تمرین بدهد!


وریا بازهم آبی‌ها را تمرین می‌دهد

بعد از ترک ناگهانی تهران توسط استراماچونی، وریا غفوری، کاپیتان آبی‌پوشان، یک‌تنه مسئولیت این تیم را بر‌عهده گرفت و برای ۳ هفته به‌جز بازی‌کردن، نقش سرمربی را نیز برای این تیم بازی کرد. غفوری که فراتر از یک کاپیتان برای آبی‌پوشان است و بیشتر از خیلی از افرادی که در این تیم مسئولیت دارند، احساس‌مسئولیت می‌کند، روز گذشته در گروه واتساپی بازیکنان پیامی منتشر کرد برای آغاز تمرینات این تیم. با توجه به اینکه محمود فکری فعلا نمی‌تواند در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند، غفوری مثل همان سه‌هفته‌ای که بین رفتن استراماچونی تا آمدن فرهاد مجیدی در این تیم خلأ ایجاد شده بود، بار دیگر جور سرمربی را کشید تا مسئولیت آغاز تمرینات این تیم را بر‌عهده بگیرد.


پلن B استقلال، سخت‌تر از پلن A!

ظاهرا مدیران استقلال حاضر نیستند رقمی را برای صدور رضایت‌نامه فکری به باشگاه نساجی پرداخت کنند و به‌همین‌دلیل نشست رو‌در‌رویی بین مدیران ۲ باشگاه برگزار نشده است. از‌سوی‌دیگر باشگاه نساجی حاضر نیست مربی خود را به‌صورت رایگان در اختیار استقلال قرار دهد؛ ضمن آنکه آن‌ها معتقدند مدیران استقلال حتی برای جذب فکری تماس مصرانه‌ای نداشته‌اند. با توجه به اینکه زمان برای استقلال در‌حال از‌دست‌رفتن است، مسئولان باشگاه استقلال زمان زیادی منتظر مشخص‌شدن وضعیت فکری با نساجی نمی‌مانند و در‌صورتی‌که شرایط تغییر نکند، سراغ جواد نکونام خواهند رفت. گفته می‌شود صحبت‌هایی با نکونام انجام شده است و احتمال دارد با رضایت‌ندادن باشگاه نساجی، نکونام سرمربی آبی‌پوشان شود. البته چیزی که مشخص و واضح است، کار سخت نکونام برای ترک اهواز است؛ جایی‌که یک مدیر فوتبالی و کار‌بلد به نام سعید آذری تقریبا از آب هم کره می‌گیرد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->