نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دردسرهای استقلال پس از انتخاب محمود فکری

  • کد خبر: ۴۵۸۴۶
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
  • ۱
دردسرهای استقلال پس از انتخاب محمود فکری
بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان، مسئولان استقلال رسما با محمود فکری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند و این مربی را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کردند. اما در‌این‌بین اصلی‌ترین مشکل، قرارداد این مربی با نساجی مازندران بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان، مسئولان استقلال رسما با محمود فکری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند و این مربی را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کردند. مسئولان باشگاه استقلال بعد از بررسی‌های متعدد جمع‌بندی نهایی خود را روی انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی قرار دادند؛ اما در‌این‌بین اصلی‌ترین مشکل، قرارداد این مربی با نساجی مازندران بود. به‌همین‌خاطر احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، از یکشنبه شب به‌طور‌رسمی با خود فکری صحبت کرد و نظر او را برای قبول هدایت استقلال جلب کرد. مدیران استقلال همچنین دیروز مذاکرات متعددی را با مسئولان نساجی مازندران انجام دادند و موافقت‌های اولیه را نیز برای حضور فکری در استقلال گرفته‌اند.
 
حالا فشار‌ها روی مالک و مدیران باشگاه نساجی برای فسخ قرارداد فکری زیاد شده است و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که این مربی رسما به استقلال بپیوندد. محمود فکری خودش نیز در گفت‌و‌گویی که با خبرگزاری ایلنا داشته، ضمن تأیید این موضوع گفته است: اول از همه باید از مجموعه خوب باشگاه نساجی مازندران، مدیریت، مالکیت و هواداران بی‌نظیر این تیم که فصل فوق‌العاده‌ای را در کنار یکدیگر داشتیم، تشکر کنم و امیدوارم که همیشه موفق و مؤید باشند. باشگاه نساجی یکی از باشگاه‌های موفق ایران است که آقایان حدادیان و امیری در بخش خصوصی توانسته‌اند باوجود تمامی مشکلات، تیم‌داری کنند.

الکساندر نوری، جواد نکونام و فرهاد مجیدی، ۳ گزینه دیگر استقلال برای قبول سرمربیگری آبی‌ها بودند که در نهایت مدیران استقلال ترجیح دادند فکری را به‌عنوان سرمربی جدید برگزینند. با انتخاب فکری به عنوان سرمربی باید دید او کدام‌یک از مربیان ایرانی را به‌عنوان دستیار خود معرفی خواهد کرد.
 
سرمربی جدید آبی‌پوشان فصل گذشته در نساجی با حنیف عمران‌زاده و سیروس دین‌محمدی همکاری داشت و با وجود سابقه استقلالی این ۲ نفر، به نظر می‌رسد که در تیم جدید فکری نیز او را همراهی کنند. فکری پنجاه‌ویک‌ساله در سال‌های طولانی دوران بسیار خوبی را به‌عنوان کاپیتان و بازیکن در استقلال داشت و یکی از بازیکنان محبوب این تیم به‌شمار می‌رفت. اوسابقه هدایت شیرین‌فراز کرمانشاه، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی ساوه را در کارنامه دارد.


شکایت باشگاه نساجی از استقلال به خاطر فکری

مدیران نساجی که با فکری برای لیگ بیستم قرارداد دارند نسبت به توافق فکری و استقلال ناراحتند. مدیران نساجی با توجه به اینکه از مذاکره استقلال و فکری بی اطلاع بودند و هنوز به طور رسمی رضایتنامه این مربی را برای حضور در جمع آبی‌ها صادر نکردند (تا ساعت ۱۹:۳۰ که این گزارش تنظیم شده است)، قصد شکایت از باشگاه استقلال را کرده‌اند.
 
علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی بعد از انتشار خبر سرمربی گری فکری در استقلال گفت: محمود فکری در حال حاضر سرمربی تیم نساجی است و با باشگاه قرارداد دارد. وی افزود: تمایلاتی از طرف او و استقلال وجود دارد، اما با توجه به قراردادی که بین فکری و باشگاه نساجی وجود دارد، باید رضایت ما برای این انتقال گرفته شود. رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران گفت: بحث احساس و منطق دو مقوله جداست و اگر باشگاه استقلال واقعاً خواستار به خدمت گرفتن محمود فکری است، اول باید رضایت باشگاه نساجی را به‌دست بیاورد.


اتهامات مجیدی به مدیران استقلال

سرمربی پیشین آبی‌پوشان پس از آنکه به‌عنوان یکی از گزینه‌های فصل آینده نتوانست نظر هیئت‌مدیره را جلب کند، با صدور پیامی به انتقاد از عملکرد مدیریت این باشگاه پرداخت. فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان، با انتشار پیامی بار دیگر به انتقاد از عملکرد مدیریت استقلال پرداخت. وی در این پیام نوشت: سکوت کردم تا هوادار واقعی استقلال برخلاف فضای دستکاری‌شده شبکه‌های اجتماعی، متوجه عمق دروغ‌گویی و فریب‌کاری در باشگاه استقلال شود. حالا همه متوجه شدند که پروژه بازگشت آقای استراماچونی دروغ بود. کلاهبرداری عاطفی بود و یک ضربه کشنده به استقلال در آستانه کسب جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا.
 
فاجعه بدتر اینکه با پنجره بسته به آسیا رفتیم و هیچ مسئول و ناظری این مدیران خیانتکار را مؤاخذه نکرد که چرا پول آقای شفر را ندادند، اما دنبال ماجراجویی‌های قلابی در ایتالیا بودند؟ ۶ ماه قبل گفته بودم که استقلال مدیر توانمند اقتصادی در باشگاه می‌خواهد، گفته بودم که استقلال مدیر-کارمند نمی‌خواهد؛ اما یک مدیر پرسپولیسی را برای استقلال انتخاب کردند و با هزینه‌های سنگین، ارتش مجازی راه انداختند و یک زمین سوخته در استقلال باقی گذاشتند. روزی نیست که یک دروغ تازه از آقایان رو نشود. همین امروز در رسانه‌ها خواندیم که ۴۰میلیارد تومان از ۶۰میلیارد‌تومانی که برای خود پیش هواداران سند جعلی درآمدزایی زدند، قرض بوده است!
 
مدیریت فریبکار با همکاری شریکش در هیئت‌مدیره استقلال پروژه کینه‌توزی علیه من را همچنان پیش می‌برند. آن‌ها مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند و فکرش را هم نمی‌کردم که میزان حقارت آقایان در حدی باشد که استوری نگذاشتن، سلفی‌نگرفتن و نام‌نبردن از آن‌ها در مصاحبه‌هایم منجر به از دست‌رفتن قهرمانی‌ها در استقلال شود. همه از جام حذفی می‌گویند؛ اما قدرت تیم ما در حدی بود که می‌توانستیم در فینال غرب آسیا، دربی آسیایی برگزار کنیم. یک مدیر پرسپولیسی با اسم رمز استراماچونی و الکس نوری، استقلال را به این روز‌ها رساند. این پلیدی‌ها در استقلال تمام نخواهد شد؛ اما اگر استقلالی واقعی هستید، دفعه بعد دست‌کم حامی این دروغگو‌ها نباشید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
بهتر است آقای مجیدی بجای بد وبیراه گویی به مدیر بقول ایشان پرسپولیسی!!! و عقده گشایی شکستهای خود، تشکیلات استقلال! را زیر تیغ نقد و نه نق!!! ببرد.از شما بعید است که برای سرپرست تیم هم میخواهی تکلیف تعیین کنی!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->