نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نارضایتی پرسپولیسی‌ها از شرایط هتلینگ در قطر

  • کد خبر: ۴۶۰۳۶
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
نارضایتی پرسپولیسی‌ها از شرایط هتلینگ در قطر
برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس از شرایط هتل محل اقامت این تیم در قطر گلایه‌مند بودند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس پس از حدود ۲۵ روز یکشنبه شب از قطر به کشور بازگشت تا به عنوان یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا خود را برای بازی در ۲۹ آذر مقابل نماینده شرق آسیا آماده کند.

با این همه شرایط هتلینگ تیم پرسپولیس در دوحه مناسب نبود به طوری که این موضوع صدای برخی از بازیکنان را درآورد.

از آنجایی که هتل محل اقامت پرسپولیسی ها متعلق به یک شرکت تایلندی بود به همین دلیل غذاهایی که در این هتل طبخ می شد مورد پسند مزاج سرخپوشان نبود.

این موضوع باعث شد تا در اواخر اردو برخی از بازیکنان به کادر مربیگری تیم بابت غذای هتل دوسیت معترض شوند. آنها معتقد بودند شرایط غذای این هتل اصلاً مناسب بازیکنان ایرانی نیست و آنها برای تمرین و بازی باید تغذیه مناسب تری داشته باشند.

هرچند که این اعتراض بازیکنان پرسپولیس به جایی نرسید و سرخپوشان تا آخرین روز اقامت خود در دوحه قطر در همین هتل دوسیت ماندگار شده و غذاهای این هتل را مصرف کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->