قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

شهر بی‌ستاره شهرخودرو

  • کد خبر: ۴۶۲۰۰
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
شهر بی‌ستاره شهرخودرو
با جدایی محمد‌رضا خلعتبری، شمار خروجی‌های تیم مشهدی در یک فصل گذشته به ۱۳ تن رسید و شرایط برای تنها نماینده شرق کشور به مراتب سخت‌تر از قبل شد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم آسیا‌رفته ترسناک، در یک سال گذشته با خالی‌شدن از مهره‌های تأثیرگذار و خطرناک به تیمی معمولی بدل شده است. عنابی‌های شهر مشهد که فصل گذشته با یحیی گل‌محمدی قله‌های افتخار را فتح کردند و فوتبال این شهر را برای اولین‌بار به بزرگ‌راه آسیایی رساندند، محمد‌رضا خلعتبری را نیز از دست دادند تا از تیم رؤیایی شهر‌خود‌رو فقط امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی و علی نعمتی باقی مانده باشند!
 
نماینده استان خراسان رضوی از ابتدای لیگ برتر نوزدهم تاکنون که تمرینات آماده‌سازی حضور در لیگ بیستم را زیر‌نظر سیدمهدی رحمتی، سرمربی جدیدش، سپری می‌کند، ۱۲ بازیکن را از دست داده است. البته رحمتی، سنگربان مطمئن و باتجربه تیم، نیز که خود حالا سکان هدایت عنابی‌ها را به دست گرفته و قید بازی‌کردن در مستطیل سبز را زده، خود ستاره‌ای دیگر است که می‌توان او را جدا‌شده از تیم تلقی کرد که با‌این‌حساب شهرخودرو در یک‌سال گذشته ۱۲‌به‌علاوه یک بازیکن از دست داده و در قبالش مهره‌هایی را خریده است که شاید کمتر نام‌و‌نشانی از آن‌ها شنیده باشیم.

پایتخت‌نشینی به صرف حاشیه

شاید اکبر منادی تنها‌بازیکن جدا‌شده از شهرخودرو بود که به پایتخت رفت و جدایی‌اش بی‌سر‌و‌صدا بود. گلر جوانی که از سایپا به مشهد آمد و دوباره در نیم‌فصل گذشته به جمع نارنجی‌پوشان بازگشت. محمدحسین مرادمند و میلاد سرلک، ۲ ستاره دیگر شهرخودرو بودند که به پایتخت رفتند و حضورشان در ۲ تیم سرخابی تهرانی حاشیه‌های زیادی به‌همراه داشت. حواشی مبلغ رضایت‌نامه این ۲ بازیکن آن‌قدر زیاد بود که دست‌آخر مالک جنوبی عنابی‌ها مجبور شد در نشستی خبری، از رقم قرارداد این بازیکنان با استقلال و پرسپولیس پرده بردارد.
 
مرادمند و پیشنهاد ۱۲ میلیاردی از استقلال و سرلک و قرارداد نزدیک به ۴ میلیاردی با پرسپولیس، سبب شد تا این ۲ مهره اصلی ساختار دفاعی شهرخودرو، از این تیم جدا شوند و حالا رحمتی برای ترمیم ساختار دفاعی تیمش با علامت‌سؤال‌های زیادی رو‌به‌رو باشد. البته گفته می‌‎شود مبلغ میلیاردی که شهرخودرو از صدور رضایت‌نامه این ۲ بازیکن به جیب زده، به آن می‌ارزیده که رضایت مالک عنابی‌ها را جلب کند. سنگربان، مدافع میانی و هافبک‌دفاعی جدا‌شده از شهرخودرو با کوچ به تهران، حالا در فصل بعد در تیم‌های رقیب عنابی‌ها بازی خواهند کرد.

کوچ از مشهد به نصف‌جهان

۳ بازیکن شهرخودرو از ابتدای لیگ نوزدهم تاکنون به اصفهان رفته‌اند. سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری و فرشاد محمدی‌مهر، سه‌مهره‌ای هستند که جذب سپاهان و ذوب‌آهن شدند. رفیعی که به‌عنوان یکی از بمب‌های نقل‌و‌انتقالاتی به شهرخودرو آمده بود، بعد از یک نیم‌فصل ناموفق خیلی زود به سپاهان رفت تا فوتبالش احیا شود و الحق والانصاف هم زیر‌نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی وقت زرد‌های اصفهانی، بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت.
 
محمدرضا خلعتبری هم که همیشه برای ذوب‌آهن و سپاهان مهره‌ای دلخواه بود، بعد از اختلافاتش با یکی از اعضای کادر فنی رحمتی راهی سپاهان شد تا حالا در لیگ برتر بیستم لباس زرد قناری اصفهانی‌ها را در دیار زاینده‌رود به تن کند. در‌این‌میان شاید فرشاد محمدی‌مهر، دفاع راست جدا‌شده از جمع عنابی‌ها در نیم‌فصل تنها‌بازیکنی باشد که در ذوب‌آهن هم نتوانست چندان مثمرثمر باشد و جدایی او شاید به صلاح باشگاه بود؛ بازیکنی که بیشتر از آنکه برای شهرخودرو بازی کند، مصدوم بود!

در تور کرمانی‌ها

جدایی حسرت‌بار یونس شاکری هنوز بر دل هواداران شهرخودروست؛ بازیکنی که اگرچه برای شهرخودرو کم به میدان می‌رفت، اما طی ۲ فصل اخیر آمار گل‌زنی خوبی داشت. شاکری نیم‌فصل از سوی مدیران تیم کنار گذاشته شد و به گل‌گهر سیرجان رفت؛ تیمی که بار دیگر شاکری را با گل‌زنی‌های پیاپی‌اش مورد‌توجه رسانه‌ها قرار داد. شاکری در‌حالی به بهترین گل‌زن گل‌گهر بدل شد که برای این اتفاق تنها به ۱۳ بازی نیاز داشت. بعد از جدایی مهاجم خراسانی تیم کرمانی، شهرخودرو دیگر هرگز نتوانست در خط حمله آن‌طور که باید‌و‌شاید، خطرناک باشد و آمار صفر گل زده در ۶ دیدار لیگ قهرمانان هم مؤید همین مطلب است.
 
شاکری این فصل زیر‌نظر امیر قلعه‌نویی قرار است در گل گهر بدرخشد و اگر مالکان تیم متمول گل‌گهر سیرجان دست در جیبشان کنند و رضایت‌نامه سعید صادقی را هم بگیرند، شاید این بازیکن شهرخودرو نیز به‌زودی به جمع یاران یونس بپیوندد. در‌این‌میان یک مشهدی دیگر هم از جمع شهرخودرویی‌ها جدا شده و به کرمان رفته است. رضا صدری، وینگر مشهدی تیم شهرخودرو، نیز همین چندی‌پیش از این تیم جدا شد و به تیم مس کرمان در دسته‌یک پیوست؛ تیمی که هدایت آن بر‌عهده رضا مهاجری، سرمربی مشهدی است.

قاضی در انتظار آخرین فرصت

محمد قاضی، مهاجم کهنه‌کار و البته دیگر پا‌به‌سن‌گذاشته شهرخودرو، نیز از‌ سوی مهدی رحمتی در فهرست خروجی قرار گرفت تا ظاهرا خیلی مسالمت‌آمیز از این تیم جدا شود. محمد قاضی هنوز تیمی را برای ادامه کارش در لیگ برتر فوتبال انتخاب نکرده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط سنی و آمادگی جسمانی این بازیکن، حضور در یک تیم لیگ‌برتری دیگر برای او کمی دشوار باشد. شاید محمد قاضی منتظر آخرین فرصت لیگ‌برتری است که در دوران فوتبالش به او داده خواهد شد؛ فرصتی که معلوم نیست از جانب کدام سرمربی باشد.

سایر جدا‌شده‌های شهرخودرو

شهرخودرو در این مدت ۲ بازیکن خارجی را نیز از دست داد که به کشورهایشان برگشتند. چوچو و میروسلاو بازیکنانی هستند که نه‌تن‌ها برای شهرخودرو مفید نبودند، بلکه ضرر دلاری هم برای این تیم خصوصی به‌همراه داشتند و جدایی‌شان کسی را ناراحت نکرد. محمد آقاجانپور، دفاع‌راست شهرخودرو، یکی دیگر از جدا‌شده‌های این تیم است که به تراکتور رفته است. سینا زامهران و روح‌ا... باقری هم در ابتدای فصل از عنابی‌ها جدا شدند و یکی به فولاد رفت و دیگری راهی نساجی مازندران شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->