پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

قیمت موبایل آیفون ۱۲ در بازار ایران + جدول

  • کد خبر: ۴۶۸۹۷
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
  • ۳
قیمت موبایل آیفون ۱۲ در بازار ایران + جدول
 شرکت اپل دو شب گذشته از جدیدترین محصول خود با عنوان آیفون ۱۲ رونمایی کرد؛ مدل‌های مختلف این محصول حداقل ۶۹۹ و حداکثر ۱۴۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اپل دو شب گذشته در مراسمی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که هر یک از آن‌ها در سه مدل ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهند بود.

 

یکی از این محصولات آیفون ۱۲ مینی (mini) است که انواع مدل‌های آن به ترتیب ۶۹۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار قیمت دارند.

 

بیشتر بخوانید:قیمت آیفون ۱۲ در ایران با دلار ۳۰ هزار تومانی حدودا چقدر خواهد بود؟

آیفون ۱۲، محصولی دیگری است که اپل دیشب آن را رونمایی کرد. هر یک از انواع مدل‌های آن ۱۰۰ دلار از آیفون ۱۲ مینی گران‌تر هستند و ۷۹۹، ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

 

شرکت اپل، در مراسمی که برگزار شد، آیفون ۱۲ پرو را نیز معرفی کرد که انواع مدل‌های آن به ترتیب ۹۹۹، ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار قیمت دارند.

 

آیفون ۱۲ پرو مکس، محصول دیگری بود که در مراسم شرکت اپل، معرفی شد؛ انواع مدل‌های آن ۱۰۰ دلار از محصول پیشین گران‍تر هستند و با قیمت‌های ۱۰۹۹، ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ عرضه می‌شوند.

 

با توجه به قیمت‌های اعلام شده و با احتساب قیمت دلار روز گذشته در صرافی ملی (۳۱۵۰۰)، ارزان‌ترین مدل آیفون ۱۲، حدود ۲۲ میلیون و هجده هزار تومان و گران‌ترین آن‌ها حداقل ۴۵ میلیون ۶۴۳ هزار تومان ارزش دارد. البته معلوم نیست در صورت ورود این گوشی‌ها به بازار ایران، قیمت‌ها به چه سطحی خواهند رسید.

 

مشخصات آیفون ۱۲

آیفون‌های جدید از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند. ‏آیفون ۱۲ یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی دارد. ‏اپل همچنین در مراسم دو شب گذشته خود از شارژ بی‌سیم MagSafe برای آیفون‌ها رونمایی کرد. ‏در جعبه آیفون‌های جدید، شارژر و هدفن حذف شده‌اند؛ اپل دلیل این امر را ضرر کمتر برای محیط‌زیست دانسته است. به جای شارژر یک کابل USB-C به لایتنیگ در جعبه این گوشی‌ها قرار دارد (زومیت).

قیمت موبایل آیفون ۱۲ در بازار ایران + جدول

 

 

قیمت موبایل آیفون ۱۲ در بازار ایران + جدول


بیشتر بخوانید:
قیمت روز گوشی موبایل در بازار امروز ۲۴ مهر ۹۹ + جدول

 

منبع: تجارت نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
عالی
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
مشخصات درست بدین
هلنا افشار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
به نظرم خوبه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->