٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرداخت بدون تاخیر حقوق و مزایای بازنشستگان تامین‌اجتماعی

  • کد خبر: ۴۶۹۴۷
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
  • ۳
پرداخت بدون تاخیر حقوق و مزایای بازنشستگان تامین‌اجتماعی
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: با صدور پیش‌نویس احکام مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان تاخیری در دریافت حقوق و مزایاشان نخواهند داشت و بلافاصله مطالباتشان را دریافت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: واحد‌های اجرایی سازمان تامین اجتماعی بر اساس دستور اداری جدید صادره مکلف می‌شوند پس از احراز شرایط قانون بازنشستگی و دریافت استعلام ترک کار بیمه‌شده، پیش‌نویس حکم بازنشستگی را با لحاظ مجموع سوابق پرداخت حق بیمه قابل قبول و رعایت سایر قوانین و مقررات صادر کنند که این امر در راستای رضایتمندی بیشتر بازنشستگان انجام شده است.

 

وی افزود: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کاری بزرگ و تاریخی بود که همزمان با حقوق مرداد پرداخت شد و رضایتمندی بازنشستگان را به همراه داشت.

 

بیات با تاکید بر اینکه متناسب‌سازی به قطع یقین، شکاف درآمدی را کم و حس تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران را احیا کرد، گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده این موضوع، رضایتمندی بسیاری از بازنشستگان و مستمری‌بگیران را به همراه داشت که امیدوارم با ادامه این روند توسط مسئولان، شیرینی کام این عزیزان به تلخی تبدیل نشود.

 

وی افزود: در جلسات مختلف تصمیم گیری نحوه اجرای متناسب سازی، سعی شد که نهایت عدالت بیمه‌ای با اجرای متناسب سازی محقق شود.

 

بیات خواستار حمایت بیشتر سازمان تأمین اجتماعی از بیمه تکمیلی بازنشستگان شد و گفت: برخورداری از خدمات درمانی مناسب حق بازنشستگان است و بیمه تکمیلی بازنشستگان باید با جدیت پیگیری شود.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با همفکری و مشورت نمایندگان کانون‌های بازنشستگی انجام شده است، اظهار کرد: مطابق نظر تشکل‌های بازنشستگان، ۴ درصد مربوط به سنوات سخت و زیان‌آور در محاسبات مربوط به متناسب‌سازی اعمال می‌شود و مجموع مبالغ مربوط به متناسب‌سازی در احکام حقوقی این گروه نیز درج خواهد شد.

 

وی به مورد مهم دیگری که مورد موافقت مدیر عامل تأمین اجتماعی قرار گرفته اشاره کرد و گفت: همچنین مقرر شده مبلغ پرداختی در خصوص متناسب‌سازی که شامل مبلغ متناسب‌سازی، ضریب ترغیب و تفاوت تطبیق می‌شود، به صورت تجمیعی در آیتم پایه حقوق فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در نظر گرفته شود.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
2
سلام با این اوضاع اقتصادی سرسام آور این افزايش ناچیز مستمری هیچ بهبودی تو زندگی مستمری بگیران تامین اجتماعی ندارد بفکر اساسی باشید آیا بازنشستگان که ازسن کار گذشته اند وهمه ناتوان و بیمار هستن وبا داشتن نوه وعروس وداماد باید بادست خالی وسفره خجالتی جز ذره ذره آب شدن و مردن راهی براشون هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
4
امروز 29 مهر ماه هست و همچنان حقوق مستمری پدرم واریز نشده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
2
چرا این همسان سازی شامل مستمری بگیرانی که در سال ۹۸ حقوق زیر یک میلیون با سابقه ده سال پرداخت حق بیمه می باشند نمی شود چرا حقوق مستمری بگیران با سابقه ده سال پرداخت حق بیمه در سال ۹۸ با حقوق یک میلیون و ششصد و هشتاد با حقوق مستمری بگیرانی که ده سال است مستمری بگیر شده اند تفاوت دارد؟ پدر من یازده ساله با ده سال سابقه بازنشسته شده ۹۵۰۰۰۰ تومن میگیره اما دیگران با همین سابقه حق بیمه که پانزده ساله مستمری بگیر شدن الان ۲۳۴۰۰۰۰ میگیرن.کو عدالت؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->