اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

غربی‌ها می‌‌خواهند ایران را در تعهدات برجامی نگه دارند

  • کد خبر: ۴۶۹۷
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
غربی‌ها می‌‌خواهند ایران را  در تعهدات برجامی نگه دارند
تاکید آیت‌ا...علم‌الهدی بر لزوم عملی کردن راهبرد‌های امام حسین(ع) در مقابله با تحریم‌های اقتصادی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز گذشته در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه مشهد بار دیگر به موضوع برجام و عهدشکنی غربی‌ها در خصوص این پرونده بین‌المللی اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر، وزیر دارایی فرانسه به‌ واشنگتن سفر کرده است تا از آمریکایی‌ها در این زمینه کسب تکلیف کند. آیا در عصر ارتباطات نمی‌توانسته است تماس بگیرد و باید سفر می‌کرد؟ تفاوتی بین اروپا و آمریکا وجود ندارد. اروپایی‌ها نیز پس از خروج آمریکا از برجام ما را به بازی گرفتند که اینستکس یکی از این بازی‌ها بود. این نیز یک بازی است و آنان می‌خواهند یک ماه دیگر ما را معطل کنند و در تعهدات برجامی خود نگاه دارند.
به گزارش شهرآرا، آیت‌ا... سید احمد علم‌الهدی در اولین جمعه ماه محرم و در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سید و سالار شهیدان با تأکید بر اینکه موضوع همه بحران‌ها و موقعیت‌های سیاسی که اکنون با آن مواجه هستیم در تابلوی کربلا موجود است اظهارکرد: به‌خوبی می توانیم راهبرد مقابله با آن‌ها را از قیام امام حسین(ع) اخذ کنیم.
وی اولین اقدام دشمنان علیه حضرت اباعبدا..(ع) را تحریم اقتصادی از طریق بستن آب بر ایشان دانست و بیان کرد: با این حال، امام حسین(ع) هیچ‌گاه از دشمن درخواست رفع تحریم و دریافت آب نکردند زیرا این درخواست باعث می‌شد که فشار از سوی دشمنان بیشتر شود.
امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: اگر در جایی اظهار عطش کردند یا قنداق طفل شیرخوار خود حضرت علی اصغر(ع) را به میدان بردند برای نشان دادن میزان مقاومت در برابر این تحریم‌ها بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به نحوه مقابله امام حسین(ع) با تحریم اشاره کرد و افزود: ایشان دست روی دست نگذاشتند و با جیره‌بندی آب یا از طریق بیراهه اقدام به‌ تهیه آب کردند و این راهبرد امام حسین(ع) در مقابله با تحریم دشمن بود.
آیت‌ا... علم‌الهدی اضافه کرد: نسخه اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب به همراه شاخصه و مؤلفه‌های مختلف چند سال گذشته مطرح کرده‌اند براساس راهبردهای سید‌الشهدا(ع) است که تاکنون هیچ اقتصاددانی نتوانسته است نسبت به آن اشکال‌تراشی کند.به گفته وی، باید در تحریم‌های اقتصادی مقاومت کنیم نه اینکه با سفرهای پیاپی و 100 دقیقه صحبت، بگذاریم هر‌روز یک کلک جدید به ما بزنند و ما در مقابلش تسلیم باشیم.
آیت‌ا... علم‌الهدی ادامه داد: برخی برنامه‌ها را طوری پیچ می‌دهند که رهبر معظم انقلاب در مقابل عمل انجام‌شده قرار گیرند و اگر روزی بخواهند جلوی برخی حرکت‌ها را بگیرند، توپ مشکلات کشور را در زمین ایشان بیندازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->