زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا دیوید فینچر فصل سوم سریال «شکارچی ذهن» را هم می‌سازد؟

  • کد خبر: ۴۷۷۹۴
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
آیا دیوید فینچر فصل سوم سریال «شکارچی ذهن» را هم می‌سازد؟
۱۴ ماه از فصل دوم سریال جنایی نت‌فلیکس، «شکارچی ذهن» (Mindhunter) می‌گذرد و طرفداران همچنان گمانه‌زنی‌هایی درباره فصل سوم آن دارند. آیا فصل سومی هم برای این سریال وجود خواهد داشت؟

کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - درحالی‌که ۱۴ماه از فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» می‌گذرد امید‌ها برای ساخت فصل سوم این سریال با تمام‌شدن قرارداد بازیگران اصلی (جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، آنا تورو و هانا گراس) و قرار گرفتن سریال در وضعیت «نامشخص» کم‌سو‌تر شده است. دیوید فینچر، تهیه‌کننده اجرایی سریال و یکی از مهم‌ترین کارگردان‌های آن، اخیرا در مصاحبه‌ای تأیید کرده است که فعلا فصل سومی برای «شکارچی ذهن» وجود نخواهد داشت. درواقع فینچر در زمان انقضای قرارداد بازیگران سریال مشغول اولین همکاری سینمایی‌اش با نت‌فلیکس در «منک» بود و بخشی از تمرکزش را هم روی فصل دوم سریال «عشق، مرگ و ربات‌ها» گذاشته بود. 

فینجر در جریان مصاحبه‌ای پیرامون فیلم جدیدش، «منک»، توضیحاتی درباره سریال «شکارچی ذهن» هم داده است: «ما سه سال در پیتسبرگ زندگی کردیم؛ یعنی حدود شش یا هفت ماه در سال را آنجا بودیم. «شکارچی ذهن» برای من خیلی هزینه داشت.»

فینچر در ادامه گفته است: «وقتی نگارش فصل دوم تمام شد به سناریو نگاه کردم و دیدم هیچ‌چیزش را دوست ندارم؛ پس هرچه بود دور ریختیم و از ابتدا شروع کردیم.»

کارگردان فیلم معروف «هفت» بعد از این اتفاق کوتنای مایلز را که به عنوان دستیار کارگردان در سریال مشغول بود، به عنوان همکارش در ساخت سریال معرفی کرد و بعد از آن هفته‌ای ۹۰ ساعت روی سریال کار می‌کردند: «وقتی کار تمام شد خیلی خسته شده بودم. با خودم گفتم هنوز نمی‌دانم که سریال را برای فصل سه هم ادامه بدهم یا نه. شکارچی ذهن با توجه به بیننده‌ای که داشت واقعا سریال گرانی بود. باید «منک» را تمام کنیم و بعد ببینیم چه پیش می‌آید. اما اگر صادقانه بخواهم بگویم فکر نمی‌کنم بتوانیم بیشتر از همین دو فصل پیش برویم. باید واقع‌بین باشیم. باید دخل و خرج به هم بیاید که برای «شکارچی ذهن» این‌طور نیست. اگرچه نت‌فلیکس می‌خواهد یک کورسوی امیدی نگه دارد.» سخنگوی سریال در جایی درباه زمان فصل سوم «شکارچی دهن» فقط این جمله را گفته است: «شاید در پنج سال آینده». پس به این زودی‌ها منتظر فصل سوم سریال «شکارچی ذهن» نباشید.

 

خبر بد دیوید فینچر برای طرفداران سریال «شکارچی ذهن»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->