سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گزارش شهرآرانیوز درباره ویدئوی جنجالی مرگ مهرداد سپهری

  • کد خبر: ۴۷۹۱۴
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
  • ۱
گزارش شهرآرانیوز درباره ویدئوی جنجالی مرگ مهرداد سپهری
«مرگ مرد جوان به دست پلیس مشهد» این تیتری بود که از روز شنبه در مدتی کوتاه در کانال‌ها و شبکه‌های مجازی پر شد و بعد هم دستمایه‌ای برای شبکه‌های معاند نظام قرار گرفت.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ «مرگ مرد جوان به دست پلیس مشهد» این تیتری بود که از روز شنبه در مدتی کوتاه در کانال‌ها و شبکه‌های مجازی پر شد و بعد هم دستمایه‌ای برای شبکه‌های معاند نظام قرار گرفت. گرچه پس از داغ شدن این حادثه در رسانه‌های داخلی و خارجی مسئولان قضایی و انتظامی استان خراسان رضوی و مشهد به آن واکنش نشان دادند و تحقیقات پلیس آگاهی هم برای علت دقیق این پرونده آغاز شد، اما دیروز، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی برای روشن شدن همه زوایای پنهان این پرونده به تشریح جزئیات آن پرداخت و بیان کرد در حالی که پای پلیس به این پرونده باز شده بود خانواده همسر متوفی در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اعلام می‌کردند، این فرد به دلیل اختلاف‌های خانوادگی قبلی برای آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کرده و با چند نفر از اهالی محل هم نیز درگیر شده است.

سردار محمدکاظم تقوی ادامه داد: پس از اعلام این گزارش بلافاصله یک تیم موتوری از کلانتری کاظم‌آباد مشهد به محل حادثه واقع در شهرک حجت اعزام شد. متهم که اقدام به تخریب وسایل و خودرو اهالی کرده بود قبل از حضور مأمور پلیس که در فیلم دوربین‌های مداربسته مشهود است، با چند نفر درگیر شده است. همکار ما هم پس از حضور در محل این مرد جوان که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و مدام به اهالی محل و از جمله پلیس فحاشی می‌کرده را دستگیر کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت:، اما با مرگ این مرد و انتشار تصاویری از زمان دستگیری او با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های مجازی، در همان دقایق اولیه و حتی قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان صادر و پیگیری این پرونده تا روشن شدن علت دقیق مرگ متوفی نیز آغاز شد.

به گفته سردار تقوی، متوفی دارای سوابق متعدد نگهداری حشیش و هروئین در سال ۹۳، سرقت ادوات کشاورزی و سرقت گوشی تلفن همراه در سال ۹۷ و سرقت احشام و لوازم خانه و سرقت از باغ‌های اطراف مشهد در سال ۹۸ بوده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی به احضار مأمور کلانتری کاظم‌آباد مشهد هم اشاره کرد و گفت: تحقیقات از این فرد هم آغاز شده و نتایج بررسی‌های پلیسی درباره این پرونده نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

ضرب و جرح متوفی از سوی مردم

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد هم درباره جزئیات این پرونده به خبرگزاری فارس گفت: خانواده متوفی در ابتدا مدعی بودند کتک‌کاری و ایراد ضرب و جرح از سوی خانواده همسر او و مردم انجام شده است.

به گفته قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد طبق ادعای خانواده متوفی هرکس رسیده او را کتک زده است بنابراین احتمال اینکه علت مرگ بر اثر ضرب و جرح از سوی مردم یا برخورد مأموران انتظامی باشد وجود دارد، اما تا مشخص شدن نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی نمی‌توان درباره این پرونده اظهار نظر دقیقی داشت.

قاضی احمدی‌نژاد در بخش دیگری از اظهاراتش به آثار ضرب و جرح در بدن متوفی اشاره کرد و گفت: اگرچه گفته می‌شود علت مرگ متوفی با اسپری فلفل بوده، اما تا زمانی که در پزشکی قانونی حضور داشتم چنین اظهار نظری از کارشناسان این سازمان نشنیدم و علت مرگ هر چیزی می‌تواند باشد.

این مقام قضایی دادسرای مشهد ادامه داد: من اظهارات خانواده مقتول را کامل شنیده‌ام، فیلم‌هایی هم که ادعا می‌شود مقتول قبل از مرگ ضربات شوکر خورده را دیده‌ام، اما فیلمی درپاشیدن افشانه فلفل به او را ندیده‌ام. البته مأمور انتظامی پس از ورود به محل و اینکه متوفی با مردم درگیر بوده می‌خواسته شرایط را کنترل کند. علاوه بر این کسبه و اهالی محل نیز مدعی بوده‌اند این فرد شیشه مصرف کرده و دست به تخریب و فحاشی زده است.

به گفته بازپرس احمدی‌نژاد پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرای نظامی ارجاع شده است.

اینجا ببینید: ماجرای دستگیری مهرداد سپهری از زبان برادرش + فیلم

ارجاع پرونده به دادسرای نظامی

دادستان نظامی استان خراسان رضوی هم پیش‌تر درباره جزئیات این حادثه به میزان گفته است که پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی استان تشکیل شده و خانواده متوفی هم شکایت خود را اعلام کرده‌اند.

مهدی اخلاقی بیان کرد که با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه‌برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

به گفته دادستان نظامی استان پرونده به شعبه بازپرسی این دادسرا ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضائی اعلام شده است تا در اسرع وقت این ماجرا را بررسی و گزارش کنند.
 

ویدئویی که برخی رسانه‌ها از علت بازداشت جنجالی در مشهد منتشر کردند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
1
شما بچه ندارید اخرت هیج بجه ندارید نمی‌ترسبد آز عاقبت قضاوت بیجا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->