۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر
سرخط خبرها

ریزش کامل ساختمان مسکونی ۲ طبقه در خیابان پورسینای مشهد + تصاویر

  • کد خبر: ۴۸۰۷۱
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
ریزش کامل ساختمان مسکونی ۲ طبقه در خیابان پورسینای مشهد + تصاویر
دقایقی قبل در پی اعلام حادثه ریزش کامل ساختمان مسکونی ۲ طبقه در خیابان پورسینای مشهد، آتش‌نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه همراه با تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل در پی اعلام حادثه ریزش کامل ساختمان مسکونی ۲ طبقه در خیابان پورسینای مشهد آتش‌نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه همراه با تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام شدند و هم اکنون نیرو‌های امدادی در حال عملیات آواربرداری برای یافتن محبوس‌شدگان احتمالی هستند.

 

 نجات سه نفر از زیر آوار توسط آتش‌نشانان| خسارت به ۱۰ واحد مسکونی

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش نفسگیر و موفقیت آمیز آتش نشانان ۴ ایستگاه برای نجات ۳ فرد گرفتار در زیر آوار یک منزل مسکونی ۲ در خیابان پورسینای مشهد خبر داد و افزود به دلیل شدت این حادثه به بیش از ۱۰ منزل مسکونی خساراتی وارد آمد.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ظهر امروز سه شنبه ششم آبان ماه ۱۳۹۹ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوا در یک منزل مسکونی ۲ طبقه و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک ،ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروههای نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۶،۴۹،۱۵،۴۱ را به محل حادثه در خیابان پورسینا اعزام کرد.


سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد،حجم انفجار توام با آوار به حدی بوده که ساختمان دو طبقه بصورت کامل فرو ریخته و افراد در زیر خروار ها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده که نجاتگران آتش نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت اطراف اقدام به عملیات برای نجات این افراد کرده که خوشبختانه پس از دقایقی تلاش نفسگیر و طاقت فرسا آتش نشانان موفق شدند یک مرد و پسر بچه ۷ ساله و یک خانم میانسال را به طرز معجزه آسای نجات داده و از زیر آوار خارج و این افراد را برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل دادند.


آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد : در این حادثه به بیش از ۱۰ واحد مسکونی و یک دستگاه خودرو خساراتی وارد آمد و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است و نیروهای امدادی پس از ارائه توصیه‌های ایمنی به مالکان منازل اطراف به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

 


گزارش تصویری امدادرسانی به حادثه انفجار پورسینا

ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه ریزش ساختمان دو طبقه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->