سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

بی‌تفاوتی مدیران استقلال در مقابل خواسته‌های فکری | ریزش کادر و جدایی کریمی

  • کد خبر: ۴۸۲۹۸
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
بی‌تفاوتی مدیران استقلال در مقابل خواسته‌های فکری | ریزش کادر و جدایی کریمی
درحالی که محمود فکری از سران استقلال خواسته بود تحت هر شرایطی کریمی را حفظ کنند، این درخواست محقق نشد. مسئولان باشگاه استقلال حتی خواسته فکری برای حفظ همه اعضای کادر فنی را هم انجام ندادند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی استقلال اواخر هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد مدیران باشگاه استقلال باید علی کریمی را حفظ کنند اما این بازیکن از استقلال جدا شد  مدیران این باشگاه نتوانستند خواسته سرمربی خود را بر آورده سازند. این اتفاق در حالی رخ داد که فکری بعد از جدایی کریمی ناراحتی خود را از این موضوع به اطلاع مدیران باشگاه استقلال رساند اما مددی دلایلی را برای فکری مطرح و از سرمربی استقلال خواست با همین بازیکنان به کارش ادامه دهد.

ماجرای دلخوری های فکری از بی تفاوتی باشگاه نسبت به خواسته هایش اما به همین نقطه ختم نشده است. سرمربی استقلال بعد از ورود به باشگاه استقلال اعضای کادرفنی خود را معرفی کرد اما هر روز که عمر دستیاران او در استقلال گذشت سنگ اندازی های برای برکناری برخی افراد و اضافه کردن گزینه های جدید شروع شد.

در همان بدو ورود از فکری خواسته شد یک دستیار اول به خدمت بگیرد که فکری به باشگاه اعلام کرد صمد مرفاوی دستیار او است اما مدیران استقلال اعتقاد داشتند که امید نمازی باید دستیار اول او باشد. بعد از اینکه فکری پای مرفاوی ایستاد مدیران استقلال از او خواسته لااقل افرادی را به عنوان آنالیزور یا طراح تمرین به مجموعه کادر فنی اضافه کند که سرانجام حضور امید علی دفتری در استقلال محقق شد که شاید چندان باب میل سرمربی استقلال نبود. موضوع تغییرات در کادر فنی استقلال اما به جاهای باریک تر نیز کشیده شد. اخیرا شیخ الاسلامی از کادر استقلال جدا شد و بعد از او سیروس دین محمدی نیز به دلیل کاهش دستمزدش حاضر به عقد قرارداد با باشگاه نشد.

این وضعیت درحالی به فکری نیز فشارهای زیادی را وارد آورده که گفته می شود آرش برهانی و حنیف عمران زاده نیز مورد توجه برخی مسئولان باشگاه استقلال نیستند و آن ها اعتقاد دارند فکری با این دستیاران به جایی نخواهید رسید. این کشمکش احتمالا در روزهای آتی استقلال را با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->