نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فکری به مدیران استقلال: نگذارید کریمی برود

  • کد خبر: ۴۸۲۰۲
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
فکری به مدیران استقلال: نگذارید کریمی برود
محمود فکری در تماسی با مسئولان باشگاه استقلال از آن‌ها خواسته هر طور شده کریمی را در این تیم حفظ کنند، اما کریمی در آستانه جدایی قرار دارد.

گروه ورزش، شهرآرا نیوز، محمود فکری تاکید بسیاری به حفظ علی کریمی داشت وبارها به مدیران استقلال گفته بود که این بازیکن باید در ترکیب تیم لیگ بیستم باقی بماند. فکری اما حالا در آستانه از دست دادن کریمی قرار گرفته است. از سویی پیشنهاد سپاهان و از سوی دیگر پیشنهاد باشگاه اف سی قطر به شدت کریمی را برای جدایی از استقلال وسوسه کرده است. مدیران استقلال در روزهای اخیر هرگز نتوانسته اند پاسخ روشنی به درخواست های مالی کریمی بدهند و دستمزدی که سپاهان یا تیم قطری به کریمی می دهد با آنچه آبی ها در نظر گرفته اند تفاوت بسیاری دارد. قطری ها در آخرین مذاکرات خود با کریمی به او پیشنهاد کرده اند درازای دریافت مبلغ یک میلیون و 200هزار دلار به این تیم ملحق شود وکریمی هم قرار است ظرف امروز یا فردا جواب نهایی را به این باشگاه بدهد وتکلیف خود را روشن کند. اگر کریمی از استقلال برود محمود فکری به شدت نگران خط میانی تیمش خواهد شد. او در همین راستا تماسی با مدیران استقلال داشته و موضوع جدایی کریمی را بسیار مهم دانسته و اعلام کرده پرکردن جای خالی این بازیکن دشوار است و هرطور شده با این شماره 6 تمدیدکنند اما ظاهرا برخی اعضای هیات مدیره استقلال از رفتارهای کریمی دلخورند ودیگر تمایلی به تمدید قرارداد او ندارند. حال باید دید که سرنوشت کریمی که حتی زمزمه مذاکره باشگاه پرسپولیس با او به گوش رسیده بود، با استقلال چه می شود وآیا سران استقلال می توانند تمهیداتی بیندیشند که کریمی در لیگ بیستم برای استقلال بازی کند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->