سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال ساختن تیم رؤیایی

  • کد خبر: ۴۸۶۰۱
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال ساختن تیم رؤیایی
تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی از خرید‌های تازه خود رونمایی کرد که در‌این‌بین بازگشت ستاره مشهدی پس از سال‌ها دوری به شهر خود بزرگ‌ترین اتفاق بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ با‌وجود‌اینکه سازمان لیگ فوتسال هنوز زمانی برای شروع لیگ برتر بانوان اعلام نکرده و همه‌چیز را به بهبود اوضاع و صدور مجوز محول کرده است، برخی تیم‌ها در حال تکمیل ترکیب و حضور در بازار نقل‌و‌انتقالات هستند تا بتوانند برای لیگ شانزدهم فوتسال بانوان آماده باشند و غافل‌گیر تصمیم‌های ناگهانی فدراسیون نشوند. اخبار نقل‌و‌انتقالات به‌جای جذاب آن رسیده است و مشهدی‌ها به‌صورت شبانه از خرید‌های خود رونمایی کرده و همه توجه‌ها را جلب ستارگان خود کردند. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که فصل گذشته با هدایت فاطمه شریف در مرحله نیمه‌نهایی حذف شد و به فینال نرسید، دوباره با هدایت این سرمربی مشهدی قرار است در فصل جدید به میدان برود؛ اما با ترکیبی متفاوت از سال گذشته. شریف به گفته خودش می‌خواهد امسال جوان‌گرایی و بومی‌گرایی کند و البته به‌دنبال کسب رتبه‌ای در شأن استان نیز باشد.


ترکیب ستاره و تجربه

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی تا‌به‌اینجای‌کار توانسته است با ۲ بازیکن خوب قرارداد ببندد. ترکیب سارا شیربیگی و فاطمه ارژنگی به اندازه کافی تیم را کهکشانی و وزنه آن را سنگین می‌کند، جایی‌که قرار است ۲ ماشین گل‌زنی با ترکیب منحصر‌به‌فرد خود حریفان را به دردسر بیندازند. البته در کنار ستارگان مطرح‌شده تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی قرارداد خود با زهرا لطف‌آبادی، دروازه‌بان ملی‌پوش، را نیز تمدید کرد؛ دروازه‌بانی که در فصل قبل به‌ویژه در نیم‌فصل اول با داشتن ۲ کلین‌شیت و درخشش در آخرین سد دفاعی، سهم زیادی در موفقیت‌های تیمش داشت. مرضیه توفیقی‌نسب، بازیکن سرعتی فصل گذشته، نیز با تمدید قرارداد خود امسال هم برای مشهدی‌ها بازی می‌کند. مهسا ایرانمنش، بازیکن مشهدی، که در سال‌های گذشته دور از شهرش بازی می‌کرد و سال گذشته از نیم‌فصل به تیم هیئت فوتبال خراسان اضافه شد، امسال نیز در ترکیب سرمربی این تیم قرار دارد و با عقد قراردادی در هیئت استان به این تیم پیوست. فاطمه عامل، یکی دیگر از گلر‌های تیم مشهد، که سال‌های قبل نیز برای نماینده شهرش بازی می‌کرد و نمایش قابل‌قبولی داشت، با تیم استان تمدید کرد.


معرفی جوان‌تر‌ها

شریف در کنار این بازیکنان باتجربه از جوانان جویای‌نام نیز استفاده کرده و قرار است چهره‌های جدیدی را به فوتسال بانوان معرفی کند. مریم سلیمان‌پور، ملی‌پوش فوتبال نوجوانان، به‌همراه فاطمه حسینی و ملیحه فنایی، از چهره‌های جدید و جوان تیم شریف خواهند بود. ساجده نریمانی، بازیکن مشهدی، نیز که سابقه بازی برای تیم شهر را در کارنامه دارد، به تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در فصل جدید پیوست. تیم هیئت فوتبال هنوز کامل نشده، اما تا‌این‌نقطه، تلفیقی از فوق‌ستاره‌های ملی‌پوش در کنار باتجربه‌ها و جوانان جویای‌نام در تیم مشهد دیده می‌شود و باید دید در ادامه راه، کدام بازیکنان به ترکیب تیم شریف اضافه می‌شوند تا چهره تیم مدعی قهرمانی تکمیل شود. نسیمه غلامی، محدثه محمدی، رؤیا کلاتی، طناز آرمات و مریم رضاپور تعدادی از بازیکنان فصل گذشته نماینده مشهد هستند که هنوز به تیمی اضافه نشده‌اند و ممکن است بعضی از آن‌ها را در روز‌های آینده در ترکیب تیم مشهد نیز ببینیم.


ستاره به خانه بازگشت

بازی فاطمه ارژنگی برای تیم مشهد، اتفاق خوبی است که در این فصل خواهد افتاد. به‌جز فصل پیش در تمامی دوره‌های گذشته تیم مشهد با مشکل بزرگ اسپانسر روبه‌رو بود و همین موضوع کار را برای یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ سخت می‌کرد و او ترجیح می‌داد تیمی با پشتوانه را انتخاب کند. ارژنگی ۳ سال پیش برای تیم دانشگاه آزاد به میدان رفت، پس از آن به تیم دختران کویر مس کرمان اضافه شد و در‌نهایت سال قبل به‌دلیل پارگی رباط و عمل جراحی، یک نیم‌فصل لیگ را از دست داد و از نیم‌فصل دوم برای سایپای تهران بازی کرد. او پیش از آسیب‌دیدگی با پیراهن تیم دختران کویر توانست در پایان مرحله گروهی لیگ، خانم‌گل رقابت‌ها شود؛ اما در پایان پلی‌آف سارا شیربیگی به این عنوان دست پیدا کرد. در طول فصل این ۲ بازیکن رقابتی جذاب و دیدنی بر سر کفش طلا داشتند و حالا آن‌ها هم‌تیمی هستند و پیش بینی آمار گل‌های تیم هیئت فوتبال کار سختی نخواهد بود.


زوج شیربیگی - ارژنگی

ارژنگی در تیم‌های کم‌ستاره نشان داده که یک‌تنه تیم مقابل را حریف است و به‌تن‌هایی نیمی از گل‌های تیمش را به ثمر می‌رساند. فصل گذشته او در تیمی پرستاره حضور داشت؛ اما مدت حضورش در زمان بسیار محدود بود. با‌این‌حال در همان دقایق اندک به محض رسیدن توپ به پایش گل‌زنی می‌کرد. از‌سوی‌دیگر سارا شیربیگی حالا هم‌تیمی اوست؛ بازیکنی که سال قبل موفق شد به آرزوی حرفه‌ای خود برسد و ۵ بار صاحب کفش طلای لیگ شود. شیربیگی با‌وجود اینکه در نیم‌فصل دوم از ناحیه زانو دچار آسیب شد و نتوانست گل‌های زیادی به ثمر برساند، در همان نیم‌فصل اول با گل‌های بسیار، مسیر خانم‌گلی را طی کرد؛ طوری‌که در نیم‌فصل دوم رقبا به گرد پایش هم نرسیدند. ترکیب سرعت، هوش و تکنیک شیربیگی با توان بازی‌خوانی فوق‌العاده، دقت پاس و جای‌گیری کم‌نظیر ارژنگی می‌تواند بهترین زوج در بین تیم‌های فوتسال دختران در این فصل را ایجاد کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->