نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

درخواست تغییر اولویت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ فراهم شد + جزئیات

  • کد خبر: ۴۸۶۴۵
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
  • ۵
درخواست تغییر اولویت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ فراهم شد + جزئیات
پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۹۹ می‌توانند «درخواست اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی رشته انتخابی» را به سازمان سنجش ارائه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایج نهایی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و تعداد ۱۸۹ هزار و ۹۴۸ نفر در این دوره پذیرفته شدند.

 

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند باید مطابق با دستورالعمل زیر از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ آبان اقدام کنند.

 

پذیرفته شدگان باید پس از ورود به سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون سراسری و سال ۹۹ را انتخاب و تایید کند  سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی اشتباه در انتخاب رشته نسبت به ثبت درخواست خود با ذکر دلیل اشتباه تا تاریخ ۲۳ آبان ۹۹ اقدام کنند.

 

تذکر مهم ۱: به درخواستهایی که به هر طریق بعد از اتمام مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

تذکر مهم ۲: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام آزمون سراسری اقدام کنند.

 

تذکر مهم ۳: امکان ثبت درخواست و بررسی در این مورد منحصرا پس از انتشار کارنامه نهایی در تاریخ ۱۵ آبان ۹۹ و مشاهده و بررسی وضعیت انتخاب رشته مندرج در کارنامه نهایی توسط داوطلبان امکانپذیر خواهد بود.

 

با توجه به اینکه نتیجه بررسی منحصرا از طریق پیامک ارسال می شود، بنابراین به مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود.

 

زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از اخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کنند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در این خصوص، در صورت عدم موافقت با درخواست داوطلب را نخواهد داشت. 

 

پس از بررسی های لازم و اتخاذ تصمیم، نتیجه به نحو مقتضی ( از طریق پیامک ) به داوطلب اطلاع داده خواهد شد.

 

درخواست ها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین داوطلبان باید اکیدا از ارسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org خودداری کنند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اولیاء کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
10
خیلی بی انصافی .چرا برا داوطلبین سالهای قبل چنین اقدامی نکردید.؟ اگر بچه من امکان جبران اشتباه انتخاب رشته خود را داشت .این همه آسیب نمی دید.دانش اموز تیزهوشان با معدل خوب بدلیل اشتباه در انتخاب رشته درس را کنار گذاشت...هر سال و هر روز یک تصمیم.حق پایمال شده داوطلبان سالهای قبل چی میشه؟.ما که نمیگذریم و بخدا واگذار میکنیم..
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
1
2
زحمت زیادی کشیدین بعد از یک ماه جوابش میاد اگر ثبت نام کنیم بعد باید انصراف بدیم اینطوری که نمیشه چون من یک بار هم انصرافی داشتم پس از من قابل قبول نیست
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
سلام ببخشید گفتن امکان جبران در انتخاب رشته هست من امسال اشتباه کردم تورخدا تأیید کنید همچین چیزی رو بزار کم حق پایمال بشه چقد زحمت کشیدیم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
میشه واسه انتخاب رشته از طریق سوابق تحصیلی هم اعتراض کرد و اولویت ها رو تغییر داد ؟؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
سلام من. امسل كنكور فني و حرفه اي دادم و ٢١ مهر تغير اولويت دادم ولي هنوزم كه هنوزه جوابش نيومده تا كي مياد جوابش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->