نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

تعطیلی یک هفته‌ای اماکن ورزشی در مشهد

  • کد خبر: ۴۸۸۸۳
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تعطیلی یک هفته‌ای اماکن ورزشی در مشهد
با اعلام رئیس ورزش و جوانان مشهد، اماکن ورزشی این شهر به‌مدت یک هفته تعطیل شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی سلاطین، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، درباره تعطیلی اماکن ورزشی اظهار کرد: در مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی ورزش‌های پربرخورد مانند کشتی، جودو، کاراته و امثال آن ذکر شده، اما در مصوبه دیگری هر نوع فعالیت ورزشی در فضای باز، سالنی و سربسته ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه ما در ابتدا خواستار ممنوعیت همه فعالیت‌های ورزشی در هفته پیش رو بودیم ادامه داد: اداره ورزش و جوانان بسته‌شدن بوستان‌ها را نیز خواستار شد، زیرا شاهد فعالیت و تجمع گروه‌های ورزش صبحگاهی در آن‌ها هستیم، اما با خواسته ما موافقت نشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: به شهرداری مشهد اعلام کردیم اگر نمی‌خواهند بوستان‌ها را تعطیل کنند دست‌کم فعالیت‌های ورزشی جمعی را در آن‌ها ممنوع کنند و فقط فعالیت‌های ورزشی انفرادی انجام شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اکنون فعالیت رشته فوتبال در زمین‌های چمن انجام می‌شود که معتقدیم این نوع فعالیت‌ها با استناد به بازدید میدانی امروز از ورزشگاه تختی موجب تجمع انسانی شده و مغایر با شیوه نامه‌های بهداشتی است، اما برخی بر فعالیت فوتبال تأکید دارند.

سلاطین به تعطیلی ورزش‌های آبی، سالنی، پربرخورد و سالن‌های بدنسازی در مشهد تاکید کرد و ادامه داد: می‌توان با ارائه دستورالعمل‌ها و معیار‌های خاص فعالیت ورزش بدن‌سازی در برخی سالن‌های بزرگ و با سقف مرتفع را امکان‌پذیر نمود که هم به این نوع ورزش‌ها لطمه نخورد و هم مشکل بهداشتی ایجاد نشود.

وی شمار باشگاه‌های ورزشی این شهرستان را حدود هزار و ۴۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: دست کم ۷۰۰ واحد از این اماکن ورزشی به فعالیت‌هایی نظیر بدن‌سازی، پرورش اندام و رشته‌های آمادگی جسمانی و نظایر آن اختصاص دارد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->