آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید
سرخط خبرها

لطفا به سرعت بالای کامیون‌ها در طبرسی شمالی رسیدگی کنید

  • کد خبر: ۴۹۰۶
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴
لطفا به سرعت بالای کامیون‌ها در طبرسی شمالی رسیدگی کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

بازار
110...0915 با افزایش قیمت دلار قیمت پراید زیاد شد اما با پایین آمدن آن قیمت این خودرو کم نشد!


علوم پزشکی
710...0936 شهرآرای محترم، متأسفانه اورژانس بیمارستان قائم پزشک اورژانس ندارد، به جای آن متخصص پوست می نشیند که باعث شرمندگی این مرکز است.


گردشگری
760...0915 حدود 7 کیلومتری شهر نیشابور دهکده و مسجدی چوبی وجود دارد که شخص محترمی با هزینه شخصی خودش آن را ساخته است. اگر درحوالی شهر مشهد این چنین مجموعه ها و یا محیط های ابتکاری ای که همه دیوارهای آن چوبی باشد ساخته شود برای جذب گردشگر مفید است.


قطارشهری
821...0937 سلام لطفا داخل مترو سطل زباله قرار دهید تا برای عده ای که زباله هایشان را روی صندلی می اندازند فرهنگ سازی شود.
412...0915 لطفا تعداد واگن های خانم ها را در خط یک افزایش دهید.
115...0905 استدلال عجیبتان درباره سرویس بهداشتی در قطارشهری جای نگرانی دارد. غذای حاجت خبر نمی کند که بگوییم انتظار در حد 5 دقیقه است؛ درضمن طول مسیر را هم حساب کنید، به ویژه برای بیماران، اطفال و سالمندان.


صداوسیما
717...0938 واقعا حیف است که بیت‌المال را برای بعضی فیلم‌های بی‌محتوای تلویزیونی هدر می‌دهند.


نیروی انتظامی
317...0936 لطفا پلیس راهنمایی و رانندگی رسیدگی کند. در بولوار طبرسی شمالی، ساعت یک نیمه‌شب کامیون‌ها با سرعت 110 کیلومتر و بوق‌های ممتد حرکت می‌کنند. واقعا راننده در موقع بروز خطر می‌تواند خودرور را کنترل کند؟


شهرداری
280...0915 مگر پیاده‌روها محل عبور‌و‌مرور افراد پیاده نیست، چرا برخی ساندویچی‌ها در بولوار شریعتی پیاده‌رو را حصار کرده‌اند و صندلی‌هایشان را بیرون چیده‌اند؟
167...0933 مدتی است که شاهد اجاره پیاده‌رو جلو مغازه‌های آب‌میوه‌‌فروشی و ایجاد سد معبر هستیم. آیا شهرداری اجازه دارد پیاده‌رو را که متعلق به همه است اجاره دهد و درآمد نامشروع کسب کند؟
شهرآرا: شهروند گرامی بر اساس تصویب آیین‌نامه ساماندهی بهره‌برداری اصناف از پیاده‌روها و فضاهای شهری از‌سوی شورای اسلامی شهر، تعدادی از واحدهای صنفی شامل رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بستنی‌فروشی‌ها و... با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه شهر برای ایجاد فضاهای شهری امن، پویا و فرح‌بخش مجوز استفاده از فضای پیاده‌رو را دریافت کرده‌اند.
159...0936 مشکلات شهرک شهید رجایی بی‌نهایت است، از بافت فرسوده و کوچه‌های کم‌عرض که هرروز مشکلات زیادی را برای عبورومرور و تردد خودروها و آتش‌نشانی ایجاد می‌کنند تا واحدهای خدمات خودرویی که علاوه بر سروصدا و بوی روغن سوخته و کثیفی، عرض پیاده‌روها را به تعمیرگاه تبدیل کرده‌اند. کودکان و خانم‌ها الزاما باید از داخل خیابان تردد کنند و این درحالی است که شهرداری به خواست اهالی مبنی بر انتقالشان به مکانی دیگر بی‌توجه است.
541...0933 بولوار طبرسی شمالی و محدوده طلاب از وجود مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بی‌بهره‌اند، درحالی‌که کودکان این مناطق پر از استعدادند. لطفا به فکر ما هم باشید.


متفرقه
0915...147 واقعا با این گرانی و بدبختی نان شب برای مردم نگذاشته اند. مدرسه رفتن بچه ها آرزو شده است.
412...0915 مهم نیست چه مدرکی داری، مهم این است که چه درکی داری!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->